Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 11 ianuarie 2011

Un nou an..un nou inceput...

S-a incheiat 2010 cu un party, in care fiecare din gasca si-a etalat talentul la cantat. A fost o seara si o noapte energica, comica si tare dragutza. Nici nu am sesizat cand mai erau cateva minute pana la trecerea in anul 2011. Noroc cu cei care s-au uitat la ceas si asa ca am marcat miezul noptii cu un pahar de sampanie. A fost minunat si s-a terminat atat de repede. S-au dus zilele libere, lasand loc zilelor de munca. Noroc cu weekend-ul, care ne mai lasa sa respiram, sa ne relaxam, sa ne odihnim. Am avut parte de niste sarbatori extrem de frumoase, linistite, si imi doream sa nu se termine. Stiam ca de foarte multe ori, orice lucru frumos tine putin. Ma bucur enorm ca i-am avut alaturi de mine pe cei dragi, pe viitorul meu sot, parintii mei si fratiorul meu. Cum timpul urmeaza calea fireasca, la fel si eu. Am pasit in acest an cu noi ganduri, noi sperantze, cu dorintze. O dorintza s-a indeplinit deja. Mai am inca o mare dorintza. Sper ca si aceasta sa se indeplineasca cat mai curand. Cat am fost in concediu, mi-am dat seama cat e de bine sa stai pe acasa, chiar ziceam in gluma ca m-as putea obisnui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu