Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 7 noiembrie 2011

Chiar trebuie?

Cateodata mijloacele tehnologice parca ma sufoca, cateodata parca nu ai chef sa raspunzi la telefon, la mailuri si totusi trebuie sa faci. A devenit un rau necesar. Ma gandeam ca as putea sa renuntz oricand la acest rau necesar. Cateodata imi vine sa inchid telefonul, laptopul..tot..sa fie asa o liniste de sa te sperie..dar o liniste, atat de placuta, incat sa-ti doresti sa fie conturbata nici macar de unduirea sunetelor pe valurile unei mari linistite...de multe ori cand suna telefonul il pun pe silent, am ajuns sa urasc telefonu..de multe ori nici nu raspund chemarii, pentru ca pur si simplu nu am sa vorbesc..vorbesc toata ziua la radio...e suficient de foarte multe ori...cateodata obosesc si doar sa ascult, dar sa mai si vorbesc..de multe ori nici nu trebuie sa zic nik..ma simt de multe ori ca un robot, care asculta, sau care trebuie doar sa raspunda..zici ca m-am transformat intr-un robot..un robot care isi cunoaste interlocutorii, care stie ce urmeaza sa auda, ce trebuie sa spuna sau care stie ca uneori trebuie sa renunte la tot si doar sa stea cu telefonul la ureche..e drept ca oamenii trebuie sa comunice, dar de multe ori, eu doar ascult..atat trebuie sa fac..si de multe ori, parca nu am rabdare sa fac nici macar acest lucru..am zile cand nici macar pe mine nu pot sa ma ascult,nici macar gandurile nu mi le pot auzi, dar sa mai ascult pe altii..doar cand vad ca "ringaie"telefonul imi vine sa scot cartela sim si sa o fac sa pluteasca ca o frunza intr-o toamna agitata..pe tine nu te enerveaza, deranjeaza uneori telefonul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu