Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 30 aprilie 2012

Verde asezonat de..vara

Eu si sotul meu ne-am facut o obisnuita ca in fiecare dupa-amiaza cand suntem impreuna sa iesim cam o ora la plimbare. Chiar ieri am remarcat cat de repede a "explodat" natura...totul e verde, asezonat cu florile pomilor care au simtit ca e timpul sa ne scoata din cotidianul acel gri al blocurilor de beton..e atat de frumos, incat iti vine sa dormi pur si simplu in natura...si apropo de natura, maine ne asteapta o zi cu soare si cu o partida de pescuit...asa s-a nimerit, si e perfect...nu am tinut sa fiu libera maine, dar e bine ca sunt :) Chiar ieri cand vedeam oameni veniti la cumparaturi ( unde lucrez eu) imi venea pur si simplu sa ii indrum spre locurile unde pot sa profite de natura..chiar e pacat sa mergi la cumparaturi intr-o zi de weekend, libera si cu vreme de vara...ce n-as fi dat sa fiu eu in locul lor ( libera) ..as fi stat cu siguranta undeva in mijlocul naturii, gandindu-ma la..nimic..privind in gol, golindu-mi mintea..visand cu siguranta doar la concediu...dupa o iarna atat de lunga, e chiar mare pacat sa nu profiti de minutele libere plimbandu-te...plus ca dormi si bine noaptea...asa se vede in jur ca miscarea nu mai este o prioritate...asa aratau multi dintre oamenii din jur, ca un urs care a stat in viziune toata iarna, si care nu a facut altceva decat sa manance si sa stea in pat..oameni diformi, incorsetati in haine de marimi prea mici pentru corpul lor...bunul gust e atat de rar, incat nu e greu sa-l remarci, atunci cand el apare..la fel si respectul..doua calitati ale oamenilor pe cale de disparitie..am devenit atat de ignoranti, atat de rai, atat de pusi pe cearta, incat cautam motive din nimic...si intrebarea mea fireasca este: care e scopul? Probabil descarcarea emotionala....asta ca le gasesc o scuza celor ce procedeaza in acest mod...insa nu e mai usor sa vorbesti frumos, pe un ton calm..garantez ca rezolvi totul, mult mai repede, mult mai simplu si fara sa iasa scantei...Poza pe care am atasat-o la postare e facuta de sotul meu, si sunt florile pe care le-am primit de la sufletul meu pereche intr-un moment special :) Distractie placuta de 1 mai si profita cat mai mult de iesirea in aer liber...sa nu zici atunci cand vine iarna, ca ti-ai dori sa fie din nou cald, si sa ai regrete..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu