Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 18 iunie 2012

Aura s-a intors acasa..bine ai venit!

E tarziu...si e drept ca nu dorm...e f cald in casa, vreo 28 de grade, cam asa spune termometrul...dar acum aproape ca nu mai am nici un motiv sa nu dorm..de foarte multa vreme nu m-am mai simtit asa de linistita..asa de calma, asa cu sufletul impacat..imi era dor de mine, de cea de acum...vb sotului meu :"sa o cauti pe Aura si sa o readuci acasa"...acum e acasa, sunt eu..si ma bucur ca am reusit sa fac acest lucru pt mine...meritam eu, cei din jur, care nu aveau nici o vina pentru starea mea si era pacat sa nu incerc sa ma readuc din nou pe lungimea de unda potrivita...sunt happy, linistita...din toate punctele de vedere, iar daca eu sunt, si cei dragi sunt.Mereu am fost cea, care dadea tonul...cel negativist nu ma carateriza...eu sunt mereu cea vesela, optimista, care ridica moralul..era pacat sa-si faca lumea griji pentru mine, cand stiam, ca doar eu ma pot ridica, imi pot ridica moralul si pot sa fac ca lucrurile sa fie ca inainte...nu-mi place sa fiu cea care demoralizeaza, pentru ca asta inseamna ca nu sunt eu...Aura pe care o stiam e din nou acasa, s-a reintors din concediu si e gata sa faca din totul , pentru ca cei dragi sa fie linisititi...acest lucru se simte deja..vb mamei mele si a tatalui meu : "te simt...simt vocea ta"...intr-adevar ea spune tptul, pentru ca masca vocii nu functioneaza la mine..asa sunt eu, arat starea mea, pentru ca cei din jur sa-si dea seama de semnale...ma asteapta proiecte frumoase, ma asteapta duminica o partida de pescuit in grup....de abia astept ;;) cat despre tine, cel care citesti blogul meu, sper ca te simti implinit, linistit si te poti bucura de atentia celor dragi...daca nu e asa, e momentul sa faci ceva in acest sens, timpul e scurt...si e pacat sa ratezi momentele care conteaza, si care puncteaza in sufletul tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu