Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 27 iunie 2012

Nu urasc! NU am urat niciodata!

Chiar azi ma intrebam asa in sinea mea..daca am urat vreodata pe cineva? Si m-am tot gandit..si am ajuns la concluzia ca niciodata nu am putut sa urasc pe cineva..indiferent de context..poate ca am dispretuit acele persoane, dar in sinea mea niciodata nu am urat pe nimeni..chiar ma intrebam ce e acea ura..oricat de rau mi-au facut multe persoane, niciodata nu le-am urat..poate chiar mi-a fost mila de ele, pentru ca au incercat sa ma faca sa le urasc...niciodata nu am purtat cuiva ranchiuna,pana la urma fiecare primeste ceea ce ofera si ceea ce merita, nu sunt eu judecatorul suprem..nici nu vreau sa-mi asum o asemenea responsabilitate majora..cu sigurantza ca multe dintre intamplarile neplacute, m-au facut sa fiu mai puternica, sa apreciez anumite valori..cu sigurantza ca am invatat din aceste experiente, de fapt nici nu-mi pare rau ca m-am lovit de astfel de oameni, pentru ca eu am decis singura...cu sigurantza ca am invatat multe despre mine, si acest lucru e cu siguranta extrem de important..de multe ori m-am depasit pe mine, de multe ori am constientizat ca lucrurile pot merge mai departe si ca pot face fatza, indiferent de culoarea de la semafor...semaforul vietii..poti intra si pe interzis, o data, de 2 ori, dar poate a 3-a oara te gandesti de ori daca mai continui drumul...la un moment te saturi sa tot iei amenzi pentru parcare interzisa, si asa ca parchezi si tu acolo, unde nu risti sa fii amendat, ba mai mult cauti un loc de parcare  ferit, incat nu ai nici o sansa sa se ia cineva de tine...si asa ca decat sa se ia cineva de tine zilnic, chiar si atunci cand ai parcat legal, preferi poate chiar sa mergi cu troleul, sau chiar pe jos...sa stai deoparte de tot..sa fii un spectator...in plus viata simpla e cea mai sanatoasa..si in plus o poti condimenta, fara sa simti ca ai pus poate prea mult ardei iute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu