Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 1 iulie 2012

Ce-mi place sa fiu alintata!

Nici nu-mi vine sa cred ca e deja duminica..duminica? hmmm..nu se poate..a trecut repede si acest sfarsit de saptamana, dar a trecut frumos...vineri s-a lasat cu un ciolan la cuptor pregatit de sotul meu...nu l-am mancat singuri, ci cu niste prieteni de-ai nostri..l-am mancat, nu chiar pe tot, apoi am plecat spre piata unirii, unde am mai prins vreo 15 minute din concertul parazitii..am trecut si pe o terasa si am ajuns asa tarziu in noapte acasa...cum m-am pus in pat am si luat somn instant...daca ma intrebi cum a trecut ziua de ieri, cred ca-mi trebuie ceva timp sa-mi aduc aminte...a fost frumoasa, rapida..si ziua de azi a fost in doi si linistita si frumoasa, cu plimbare, cu masa in familie...lucru pe care nu l-am facut in ultima perioada de prea multe ori..de fapt imi ajung degetele de la o mana sa numar experientele de acest gen..dar ce bine a fost! Eu sunt dependenta de atentie si de iubire...sigur nu sunt singura, dar eu recunosc si sunt ca pisicuta, care mereu vrea sa fie alintata si mangaiata...adevarul e ca de multe ori imi place sa fiu sufocata de momente de trandrete si adevarul e ca fac la fel...cel mai frumos e cand, astfel de clipe iti sunt impartasite si nu-ti pare rau ca le-ai oferit si ca nu le-ai primit inapoi cu aceeasi intensitate..fiecare dintre noi tanjim dupa astfel de momente. Eu sunt norocoasa ca am parte de asa ceva si ma bucur atat de mult, ca acum suficient de mult timp sa le apreciez si sa le impartasesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu