Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 13 iulie 2012

El este sotul meu!

In fiecare zi realizez cat de norocoasa sunt...de ce? Pentru ca am ales sa-mi petrec toata viata alaturi de o persoana atat de sensibila, de suprinzatoare..am ales sa fac echipa alaturi de un om, care a fost alaturi de mine, de 10 ani chiar, in toate momentele mele...bune, rele..nu m-a judecat, m-a suprins mereu si intotdeauna m-a respectat, intotdeauna a facut in asa fel incat eu sa ma simt bine, sa fiu fericita si sa fiu linistita. Mi-a respectat deciziile, m-a sprijinit si nu a cerut nimic, niciodata. Tocmai acest lucru il face sa fie cel mai valoros om din lume. Este o persoana sensibila, simpla, care merita tot ce e mai bun de la viata. El este sotul meu! Este si va fi pentru totdeauna! El este cel mai bun prieten al meu, este omul pe care ma pot baza intotdeauna, este omul care intotdeauna s-a gandit in primul rand la mine, si apoi la el. Este omul care ma tempereaza, care ma accepta asa cum sunt eu. Este omul care se trezeste chiar si in weekend de dimineata, ca sa ma mergem la pescuit, este omul care ma ia de mana si ma duce la plimbare, chiar si atunci cand este extrem de obosit, este persoana care ma iubeste pentru ceea ce sunt eu, este omul alaturi de care ma simt atat de norocoasa ca ma trezesc in fiecare dimineata. Este omul care a avut de grija cand am fost bolnavioara, este omul care imi spune lucrurile pe fata. Este cel mai fascinant om din lume, iar eu sunt bucuroasa ca sunt partenera lui de viata, ca sunt sotia lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu