Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 3 iulie 2012

O seara relaxanta

Ieri seara am iesit la plimbare cu o prietena de-a mea..nu am ales pentru relaxare nici shoppingul, nici mallul, ci lacurile din Gheorgheni. Ne-am asezat chiar langa niste pescari, care se relaxau si ei. Erau asa de mandri cand prindeau cate un peste cat unghia, il scoteau, se uitau la noi, ca si cum :"eh..vedeti ce buni sunt". E asa de placut sa privesti copacii din jur, sa admiri apa, sa te gandesti pur si simplu la ..nimic..pur si simplu sa te reincarci cu energia pozitiva. E frumos sa te relaxezi cu lucruri simple, sa te lasi furat pur si simplu de frumusetea simpla si naturala. De aceea imi place atat de mult sa pescuiesc, pentru ca pur si simplu, ma uit la pluta, nu ma gandesc la nimic, pur si simplu imi golesc mintea.E cel mai placut mod de relaxare: sa stai pur si simplu la aer, sa auzi doar zgomotul pasarilor, a insectelor si sa te bucuri pur si simplu, ca poti sa auzi, sa vezi si sa fii acolo. E deja marti, imediat vine si weekendul..un weekend in care micutza Irina va fi vedeta, urmeaza botezul ei si evident ca am ales sa fiu alaturi de Adi si de sotia sa, la un eveniment atat de frumos.Cine stie, poate anul viitor, ma asteapta si pe mine acelasi moment. Pana atunci invatz de la altii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu