Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 21 iulie 2012

Roxette...

Au trecut 2 zile de cand am luat parte la concertul Roxette de pe Cluj Arena. 19 iulie a fost si ziua cand familia noastra, are un nou membru...si e fetitza! Una puternica si incredibil de frumoasa! Revenind la concertul Roxette...a fost incredibil de frumos! Am ajuns cu sotul meu la stadion, locul de desfasurare al evenimentului, cand deja incepea trupa Grimus. Recunosc ca nu stiam mai nimic despre aceasta trupa, dar mi-a placut prestatia lor de pe scena. In schimb chiar langa scaunele noastre, erau 2 tipe,care stiau piesele trupei Grimus si erau furate cu totul de atmosfera. De altfel, cam asa trebuie sa fie la un concert, sa canti, sa dansezi si sa traiesti fiecare piesa! A fost un moment placut si surprinzator! Dupa ce a cantat trupa Grimus, a urcat si trupa sufletului meu. Pe la 21:07 si-a facut aparitia pe scena si trupa Roxette! Nu a fost la fel de multa lume ca la concertul Scorpions, dar atmosfera a fost incredibil de frumoasa. Au cantat hiturile ce i-au consacrat; lumea prezenta la eveniment a savurat fiecare hit, aplaudand, cantand alaturi de trupa, lasand la o parte locurile de pe scaune si ridicandu-se pentru a savura fiecare piesa. A fost un concert incredibil de frumos, pe care cu siguranta ca nu-l voi uita niciodata. Nu m-as fi iertat, daca stateam acasa, cand in orasul meu erau prezenti, cei pe care ii urmaream de cand eram mica pe MTV. Tot holul de acasa, era plin de postere cu Roxette, aveam casete, si benzi de magnetofon cu Roxette. A fost cel mai frumos concert la care am fost pana acum. Am facut vreo doua poze la concert, cu telefonul, insa amintirile frumoase sunt scrise deja in sufletul meu. A fost seara si concertul perfect! Cred ca doar concertul lui Michael Buble ar intrece in sufletul meu concertul Roxette...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu