Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 23 iulie 2012

Un weekend...in culori

Intr-o clipa totul capata alta culoare...am simtit acest lucru chiar sambata, cand alegand o vopsea pentru reimprostarea culorii, am devenit...roscata..cand m-am vazut in oglinda nu stiam ce sa fac..sa plang, sa iau masina sa ma tund zero sau sa gasesc solutii rapide...am optat pentru a 3-a varianta..am fugit rapid la hypermarket sa rezolv problema..nu am reusit de una singura sa o rezolv de tot, asa ca am asteptat pana dupa-amiaza, cand ajutata, am redevenit blonda inapoi..recunosc ca m-a speriat schimbarea in...rosu...atat de tare, incat eram dispusa sa fac orice sa revin la vechea culoarea..nu eram pregatita sa-mi deschid nuanta la par, mai ales fara sa-mi doresc acest lucru...ma bucur ca m-am trezit tot blonda, ma refer la culoarea parului, evident..Intr-o singura zi am avut in par 3 culori...doar una era castigatoare si pe placul meu...in rest weekendul a fost relaxant, plimbare, relaxare, multe episoade din Gossip Girl si o duminica cu tatal meu si cu mama, alaturi de noi, prin telefon. As zice sau mi s-a zis de prea multe ori, ca sunt destul de "mare"in buletin, ca mai fiu asa de mamoasa, dar sa fim seriosi ..varsta nu tine cont cand vine vorba de iubire, indiferent de care este vorba...in plus de ce sa-ti para rau ca te exteriorizezi? Ce sens are sa iubesti, cand cei din jur nu vad ceea ce simti? Sa arati celor din jur ca tii la ei nu e o rusine..e o rusine sa nu le arati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu