Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 9 iulie 2012

Weekend relaxant...

E din nou inceput de saptamana, dar nu pot sa nu consemnez weekendul ce tocmai s-a incheiat, mai ales ca Irina, printesa lui Adi si a sotiei sale, Anamaria, a fost botezata. Si eu impreuna cu sotul meu, am luat parte la frumosul eveniment. In plus invatam si noi, pe cand ne vine timpul, pana atunci luam notite. :) Anul viitor o sa le punem in practica. :) Cam asa a trecut ziua de sambata, ziua de ieri, a adus o vizita frumoasa acasa la parintii sotului meu ( nu scriu socrii, ca suna atat de urat) si la tatal meu, iar seara s-a incheiat cu o plimbare lunga si incredibil de relaxanta, normal, pe jos, cam de o ora jumate. Si pe cand am revenit acasa, liftul era tot stricat, asa ca mai facut putin miscare si pe scari. Intre timp am inceput sa numar zilele ramase pana la concertul Roxette. Nu puteam sa lipsesc la un astfel de eveniment, mai ales ca de trupa Roxette ma leaga atat de multe lucruri frumoase ale copilariei, lucruri pe care le si acum pastrate, atat in suflet, cat si undeva din dulapul de acasa. Roxette este trupa mea de suflet si asa ca ne-am luat din timp bilete la concert, ca sa ne asiguram ca vom fi prezenti si noi pe Cluj Arena. Nici nu se putea altfel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu