Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 6 august 2012

In ritm ametitor

Sfarsitul de saptamana a venit extrem de repede si a plecat intr-un ritm ametitor...Asa ca purtata de valul weekendului, am strabatut locatiile preferate, pe ritmurile muzicii, m-am ascuns si de Soarele amiezii si am savurat placerile sfarsitului de saptamana.Nici nu am realizat ca e deja sambata, si ca timpul pedala in favoarea ultimei zi a weekendului. Am urmat cursul firesc si m-am trezit inapoi acasa. Temperatura din dormitor trece frecvent de 27,5 grade Celsius, asta ca sa ne aminteasca de vara arzatoare. Mi-as dori sa pot conserva macar o parte din caldura de acum si sa o pot elibera in anotimpul ce incheie anul. In schimb energia pe care o am, am reusit sa o conserv si sa o eliberez treptat. Duminica am primit si multe cadouri, cu sigurantza ca le merit, altfel nu aveam cum sa fiu asa de rasfatata. Nu a fost ziua mea de nastere, pana la ziua in care "m-am nascut" .. mai sunt de acum..fix 4 luni. Mijlocul saptamanii vine cu o evadare..una in doi, pe care de abia o astept. Sa ai un inceput de saptamana..linistit si placut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu