Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 21 martie 2013

Inspiratia si sursa ei

De foarte multe ori ma intreb si eu, alaturi de ceilalti de unde am atata inspiratie sau cum de o gasesc atat de repede. Tot eu am gasit raspunsul: scriu din suflet, pur si simplu scriu ce vine din inima, fie ca e vorba de trairi sau de povestile pe care le vad in jur. Intotdeauna asa am facut, e drept ca de multe ori nu e bine sa gandesti cu sufletul sau mai bine zis sa arati acest lucru tuturor, insa eu prefer sa fiu mereu sincera si deschisa, niciodata sa ma dau drept alta persoana, una care mi-as dori sa devin sau o persoana pe care pur si simplu sa o adore chiar toti. Nu sunt eu acea persoana; eu nu tanjesc dupa aprecieri false, dupa aprecieri comerciale. Stiu cand cineva ma apreciaza pentru ca stie cine sunt, stiu cand cineva spune ca ma apreciaza, doar ca sa dea bine in ochii mei. Poate ca de multe ori ma prefac ca nu stiu, nu inseamna ca sunt si naiva sau prostuta. Mare atentie amatorilor :) Tocmai pentru ca am spus mereu ce am gandit, am si indepartat multa lume. Prefer sa am alaturi de mine doar persoane care ma respecta si care nu urmaresc nimic atunci cand sunt alaturi de mine, care stiu sa accepte atat o remarca pozitiva cat si una negativa. Sita a tot cernut de-a lungul timpului, iar in jurul meu au ramas doar persoanele oneste, sincera, celelalte si-au dat singure "flit". Pur si simplu nu ai cum sa rezisti in preajma mea, daca esti o persoana prefacuta, te retragi singur.Sunt cateva persoane, care mi-au fost tot timpul aproape. Daca nu te numeri printre persoanele incluse in aceasta postare, inseamna ca te-ai retras singur/singura, pentru ca nu ai avut cum sa rezisti unei persoane sincere. Eu nu sunt genul de persoana care-si schimba prietenii in functie de interese, de cercul social. Am prieteni de mai bine de 20 de ani. Timpul testeaza singur legatura unei relatii, indiferent ca e vorba de o relatie de familie sau de prietenie. Parintii mei, sotul meu si piticul meu sunt cele mai importante persoane din viata mea! Si cu acest lucru am spus cam totul. Durata unei relatii se masoara in modul cum reusesti sa gestionezi obstacolele ce-ti stau in cale.

Un comentariu: