Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 28 noiembrie 2013

Nicoleta are copacul ei!

Nicoleta are copacul ei. :) E plantat de catre Primaria Cluj-Napoca in parculetul de langa Interservisan. :)
Un copac pentru o viata intreaga. Atunci cand va mai creste si va intelege mai multe, ii voi arata copacul ei. Cu siguranta ca va trebui sa mergem zilnic sa-l udam si sa avem grija de el.
Ce frumos! Nicoleta este prima din familie care s-a nascut in Cluj este prima care are copacul ei. :) Anul acesta pe 6 decembrie va fi o dubla celebrare: Nicoleta isi va serba numele, iar eu ziua de nastere. E minunat. E asa cum am visat. De altfel, acum vreo 10 ani ma gandeam asa la viata mea si stiu ca mi-am spus ca la implinirea varstei de 30 de ani voi avea un copil. Am o fetita minunata si o iubesc enorm de mult. Este un copil deosebit de frumos, vesel si care imi face fiecare zi minunata. 
Pentru Nicoleta o piesa, care o va adora. Inca nu a ascultat-o, dar cand se va trezi am sa-i dau play! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu