Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 12 decembrie 2013

4 luni cu Nicoleta!

Azi pitica mea implineste 4 luni! NU-mi vine sa cred ca au trecut deja 4 luni de cand am tinut-o pentru prima data in brate. 
In fiecare clipa retraiesc acele momente, ca si cum ar fi fost ieri. Imi aduc aminte fiecare detaliu, emotia, adrenalina, care nu mi-a dat "pace" sa dorm noaptea aceea, dinaintea nasterii.
Era asa de emotionata dupa ce am nascut, de abia asteptam sa-mi vad minunea. A doua zi dupa ce am nascut, mi-a adus iubirea mica langa mine, undeva pe la 5 si ceva. Cand am vazut-o langa mine, cand am simtit-o m-au cuprins niste fiori incredibili. Si acum mi se face "pielea gaina" , cand imi aduc aminte. Aveam asa de mari emotii, de abia asteptam sa o ating, sa o vad, sa nu o pierd din privire, sa o mangai, sa-i spun cat de mult mi-am dorit sa vina pe lume, cat de mult mi s-au parut uneori cele 40 de saptamani si cat de mult am iubit-o din prima clipa, in care am aflat ca ea creste in mine.
Cred ca toata viata mea voi vizualiza cu gandul si cu suflet, acel moment unic in viata! Toata lumea ne intreaba, pe cand un fratior sau surioara pentru Nicoleta?
Sincera sa fiu, e suficienta Nicoleta pentru mine! Ii port o iubire inestimabila, incat nu stiu sigur daca imi mai doresc inca un..partener/partenera de joaca pentru ea. :)
Poate ca fiindca au trecut doar 4 luni de cand s-a nascut si de aceea nu ma pot gandi la un alt..sufletel la mine in burtica. Nu stiu ce sa zic...stiu sigur ca fiecare clipa alaturi de fiica mea este cu adevarata..magica!
Este o magie, pe care doar un parinte o poate simti. Si totusi tind sa cred ca fiecare parinte traieste magia...diferit! 
Eu insa sunt atat de fericita si ma simt pe deplin implinita. Nicoleta a umplut cu voiosia ei toate sufletele celor din jur, le-a umplut de fericire si de caldura umana.
Iubita lui mama, sa fii sanatoasa, voioasa, la fel de vesela, zambareata si mereu ...tu! La multi ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu