Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 10 decembrie 2013

6 decembrie :)

A fost cea mai frumoasa zi de nastere! A fost o zi de 6 decembrie unica. Daca anul trecut aflam fix de ziua mea, ca urmeaza sa am un copilas, anul acesta mi-am sarbatorit frumoasa varsta, alaturi de fetita mea. Si Nicoleta a fost sarbatorita. Asa ca sotul meu a avut 2 fete de sarbatorit. De acum inainte tot asa va fi pe 6 decembrie. :)
Ca in fiecare am, am considerat ca trebuie sa fiu alaturi de parintii mei la Turda si de parintii sotului meu. Asa ca a fost o dubla aniversare, in familie. Am fost si anul acesta rasfata cu...cadouri. Nu doar eu, ci si fiica mea, de anul acesta. :) Am fost 2 rasfatate. Gandidu-ma acum la ziua de vineri, 6 decembrie, imi dau seama ca nu am facut nici o poza. Cu atata tehnologie in buzunar, am fost prea emotionati ca sa mai si suprindem momentul in...imagini. In suflet e imortalizat si pastrat cu multa placere. :) 
Imi tot zic ca daca stiam ca e atat de frumos sentimentul de parinte, as fi trecut la conceperea lui...Nicoleta de multi ani, dar nu degeaba se spune toate la timpul lor. Poate ca acum era momentul sa apreciez sentimentul de mamica. Cine stie?! Asa a trebuit sa fie. Si e frumos si va mai fi de acum inainte. 
Abia de acum a inceput sirul aniversarilor minunate. Va fi primul Craciun in...3! Va fi cu siguranta unul dintre cele mai frumoase Craciunuri, dintr-un lung sir ce va urma. Categoric ca asa va fi!
Cine a zis ca sentimentul, pe care-l ai ca parinte e nemaintalnit, are extrem de mare dreptate! Asa si este. Ceva nemaintalnit pana acum. Ceva unic,frumos si...magic. Ca mai nou sunt cu magia...in gura. :))
Ce sa fac, luna decembrie e de vina. Apropo de luna decembrie, o piesa minunata, care vine...vine...de la...clar...Buble!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu