Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 8 decembrie 2013

Be special!

Orice femeie este ca o mica bijuterie, o adevarata capodopera a frumusetii. O frumusete care este asezonata cu tinute vestimentare si cu ...bijuterii, mai mici, mai mari, mai stralucitoare sau mai...fade.
O bijuterie schimba total aspectul unei femei, ii poate pune in evidenta trasaturile frumoase, sau ii poate accentua defectele. Sa stii sa asortezi o bijuterie cu o tinuta, cu un eveniment, cu personalitatea unei femeie, este o arta. Arta frumosului si a bunului simt. O pereche de cercei, un lant, un colier, o brosa sau chiar o bratara poate completa perfect vestimentatia unei doamne sau domnisoare. 
Am auzit de multe ori expresia: " cat de mult te schimba aceasta pereche de cercei!" Si asa este. Iti poate pune in evidenta extrem de bine trasaturile ochilor, a fetei sau chiar a parului. Eu ador bijuteriile de aur. La fiecare aniversare mai primesc cate o podoaba aurita, pe care o port cu diferite ocazii. Sunt bijuterii, pe care le port zilnic, un inel, un lant, un pandantif, o pereche de cercei, insa am si accesorii, pe care le asortez la diferite evenimente mai speciale. 
Imi plac si bijuteriile din argint si sunt cateva pe care mi le-am achizitionat chiar online. E drept ca nu pui mana pe ele, ci doar clickul pe poze, insa si bijuteriile online sunt la fel de reale...ca si cele din magazin. 
Bijuteriile iti ofera de foarte multe ori forta, parca te transforma in ceva ce iti doresti sa scoti in evidenta,in functie de evenimentul ales. E ciudat, dar e adevarat. Dintr-odata, atunci cand iti atarni in ureche o pereche de cercei, simti ca faci parte dintr-o poveste de succes, o poveste scrisa de tine, o poveste stralucitoare, cu un final fericit. O bijuterie aduce cu ea rafinament, o anumita nota de noblete, de sinceritate, iti dezvalui caracterul si personalitatea.
Nu e de mirare, de ce uneori auzi expresia: " Aceasta pereche de cercei nu te caracterizeaza." Nu se potriveste practic cu ceea ce esti tu, parca face parte din...alta poveste, una in care tu nu esti personajul principal. :) Aceasta pereche insa de cercei cu siguranta ca fac parte din povestea mea...de viata.

Sursa: http://www.bespecial.ro/Bijuterii/Bijuterii-Mireasa-Cercei-mireasa-3344-p.html

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa imi "asez" in urechi o pereche de cercei, sa-i asortez cu un colier si o bratara si sa ma simt de parca sunt o adevarata...contesa. Chiar si o brosa asezata cu gust pe un palton sau chiar pe o esarfa, transforma articolul vestimentar simplu, intr-unul unic, cu o poveste de...palat regal.
Bijuteriile fac parte din viata noastra, nu e de mirare de ce ne simtim atat de speciale, cand le purtam.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu