Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 26 decembrie 2013

Cel mai frumos Craciun!

Craciunul este fara indoiala sarbatoarea familiei. Iubesc Craciunul, este sarbatoarea mea preferata din an si de fiecare data am preferat sa o petrec alaturi de cei dragi. Daca anul trecut stiam ca un puiut de om creste la mine in burtica, anul acesta acel puiut de om e la mine in brate si e fascinanta de luminile de pe bradul de Craciun. E minunata Nicoleta. E un copil extraordinar. Deja a inceput joaca cu globurile. Ii place sa le atinga, ca sa se invarta.
Am asteptat mult acest Craciun. Mi-l imaginam inca de anul trecut, iar acum am ajuns sa-l traiesc. Este fara indoiala primul dintr-un lung sir de sarbatori minunate, de care voi avea parte!  Asa de ciudat e ca, atunci cand doarme mai mult de 6 ore, si o face noaptea, imi este atat de dor de ea, incat atunci cand se trezeste de abia astept sa o tin in brate, sa o pup, sa o privesc, sa-i simt rasuflarea, sa-i privesc zambetul...
Mi se face dor de ea de fiecare data cand adoarme, si nu am acces la ea, in sensul ca o las singura sa se odihneasca. Imi vine de multe ori sa ma asez langa ea si sa o strang tare in brate. 
Nicoleta este un copil extraordinar de activ, tare vorbareata, vesela si extrem de cuminte. Pare ca-mi seamana la cumintie, ba chiar m-a intrecut. :) Mama imi zicea ca Nicoleta e chiar mai cuminte ca mine.
Doarme de foarte multe ori toata noaptea, de la 22 la 7 dimineata. Sunt nopti cand se trezeste o data, undeva in jur de ora 4. Cand se trezeste, da energic din picioare si le lasa puternic in patut si povesteste.
Zilele trecute a facut cum a facut si i-a iesit un "bubu". :) E minunata cum se prinde cum manutele de picioare si isi ridica capul. Isi adora genunchii. De fiecare data cand o dezbrac, ca sa o schimb, pune pana pe genunchii ridicati. Ii tot spun ca are niste genunchi frumosi. :)
Nu credeam ca e atat de minunat sa fii parinte! E minunat sa fii mama puiutului de om, Nicoleta. Toata lumea ma intreaba pe cand un fratior sau surioara pentru Nicoleta. Sincera sa fiu, cred ca Nicoleta va fi singurul puiut de om din familia noatra. De ce? Pentru ca momentan, nu-mi doresc un al 2-lea copil. Am unul de nota 10, care face cat 100 de copii si caruia vreau sa-i acord toata atentia mea. Vreau sa fiu alaturi de ea cand are nevoie de mine si imi doresc sa nu o dezamagesc niciodata.
Nutresc atat de frumoase sentimente pentru puitul meu de om, incat nu vreau sa le impart, momentan. Cine stie, daca peste 2-3 ani o sa ne dorim un al 2-lea copil, atunci il vom avea, cu voia lui Dumnezeu.
Acum 2 ani de Revelion mi-am pus o dorinta, iar anul trecut s-a concretizat: a aparut Nicoleta! Familia este pentru mine cea mai importanta, intotdeauna o voi tine unita si intotdeauna voi profita de momentele in care sunt impreuna cu ei, ca sa le spun ca ii iubesc! 
Pentru a spune te iubesc nu exista un moment oportun, oricand e potrivit!
Craciun Fericit tuturor! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu