Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 4 decembrie 2013

Spune stop daunatorilor! 0219662.ro

Mi s-a intamplat o data sa dau nas in nas cu un soarece.Eram in casa bunicilor unei prietene bune. Cum am reactionat, cand am interactionat cu soarecele? M-am urcat pe masa! La propriu. Si m-am apucat de urlat! Si eu si soarecele ne-am speciat unul de altul. :) A fost o intalnire neprogramata si pur intamplatoare. :) 
Am o fobie: urasc insectele de toate genurile: gandaci de bucatarie, de vara, paianjeni. Singurele care-mi sunt pe plac, sunt mamarutele. Sunt dragute si sunt singurele, pe care pun mana. De obicei, atunci cand intalnesc in calea mea cate o insecta, o strivesc, insa asa cu scarba. Recunosc ca mi-e frica de insecte! 
Nu as rezista intr-o incapere plina de gandaci si de plosnite. Nu as da fuga in supermarket sa cumpar tot felul de spray-uri toxice, ci as suna repede la o firma de deratizare, pentru ca sa faca o dezinfectie si  o dezinsectie. Cat timp firma specializata ar rezolva problema mea, as pleca in concediu. 
Cand eram mai mica si stateam acasa la parintii mei, ne-am trezit intr-o vara cu o invazie de ..viespi in casa. In camera unde dormeam eu, peste tot erau numai viespi. Mi se strange pielea pe mine, cand imi aduc aminte. Cum au reusit viespii sa ne invadeze mediul? Si-au facut cuib in peretele din balconul, ce ducea spre camera mea si de acolo au tot "sapat", pana au ajuns inauntru. Au sunat parintii mei la o firma de deratizare si aceia au venit si au rezolvat rapid problema. Pur si simplu nu puteai trai in casa. Viespii erau peste tot! Este o amintire tare neplacuta! :(
Am si cunostiinte, care au avut parte de musafiri nepofiti, cu miile: gandari si furnici rosii! Au putut sa tot foloseasca solutii gasite prin supermarketuri, ca nu au scapat de daunatori. Am impresia ca gustul acelor substante le placea acelor intrusi. :)) Au scapat de musafirii nepoftiti, doar cand au apelat la firme de deratizare. 
Nu e indicat sa tot dai prin casa cu tot felul de solutii, atunci cand te invadeaza daunatorii, pentru ca risti sa te intoxici. Cel mai bine este categoric sa apelezi la firme specializate in deratizare! Stiu baietii aceia ce fac. :) Vin si te scapa de neplaceri.:)
Poate ca ar trebui si spitalele romanesti, mai mereu prezente prin reportajele pe la tv, sa-si aduca aminte ca traim in Romania anilor 2013, si ca gandacii si alte insecte se combat cu ajutorul...firmelor de deratizare, nu cu indiferenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu