Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 5 martie 2014

Deodorantul poate fi prieten sau dusman!

Fara doar si poate, lista momentelor emotionante din viata mea a inceput cu ziua in care am imbracat rochia de mireasa. Cu cateva zile, chiar ore inainte sa ma transform in...printesa, mi-am zis de nu stiu care ori ca nu am deloc emotii si ca nu voi avea. Asa am crezut, asta pana cand a trebuit sa ma transform pe bune intr-o....printesa. :) Si atunci fuga fuguta dupa rochia de mireasa, care era intr-o camera. Mama m-a imbracat rapid, mi-a strans corsetul rochiei, mi-a asezat palaria, ca da am avut si palarie, asa ca o mica...regina.
Apoi au inceput sa vina membrii familiei, rand pe rand, matusi, verisori. La ora stabilita a aparut si viitorul meu sot impreuna cu nasii. Cand l-am vazut pe omul alaturi de care traisem pana atunci 10 ani de poveste, cu buchetul meu de mireasa in mana, pur si simplu mi-au dat lacrimile.
Inainte sa imbrac rochia de mireasa mama mea si cu actuala sotie a fratelui meu, ma intrebau cum stau emotiile. Le-am spus ca sunt la nivelul sub 10. Asa credeam eu ca emotiile nu ma vor dobori. Ei bine, au facut-o. Evident intr-un mod frumos.
Emotii extrem de mari am avut si la intrarea in sala, unde se desfasura party-ul. Fiind si vara afara, de mare folos mi-a fost deodorantul de la Farmec, din gama produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan. Antiperspirantul nu a lasat ca emotiile sa-mi strice ziua.
E greu uneori sa gasesti deodorantul care sa se potriveasca pielii tale, sa aiba mirosul potrivit tie si sa-ti ofere protectie maxima, chiar si in cele mai importante momente din viata ta. Si tocmai atunci, uneori se intampla sa ai parte de suprize...neplacute. Nu a fost cazul meu, pentru ca am stiut exact care este deodorantul care-mi ofera protectie maxima.
Atunci cand vine vorba sa fii in forma maxima,trebuie sa incluzi pe lista ta si gama de produse care sunt potrivite tie. Adevarul e, ca daca vrei sa nu ai suprize neplacute, atunci cand poate urmeaza sa mergi un interviu pentru un viitor job, cand participi la un eveniment cu o mare incarcatura emotionala, trebuie sa stii ca poti apela cu incredere la produsele antiperspirante Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan. In functie de pielea ta, de mirosul care ti se potriveste ai de ales intre: deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.
Daca stii ce antiperspirant sa folosesti, atunci situatiile emotionante din viata ta vor ocupa un loc al...amintirilor placute. Vei descoperi cum fiecare zi emotionata poate avea farmecul sau! Pentru ca da, deodorantul este cu siguranta prietenul tau!

Acesta articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu