Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 11 martie 2014

Tu cum te mentii in forma?

Ca orice femeie, mereu mi-am dorit sa ma...plac. Te poti place chiar si daca ai cateva kilograme in plus. De-a lungul timpului am avut parte si eu ca orice femeie de fluctuatii de greutate. In liceu, am avut o perioada, cand imi doream extrem de mult sa renunt la cateva kilograme. Asa ca, neavand prea mult informatii la momentul respectiv, m-am gandit ca renuntand la paine, voi incepe sa slabesc...vazand cu ochii. Nu a fost asa. Ba mai mult am avut impresia ca si atunci cand beau apa acumulez kilograme. Asa ca, dupa ce am experimentat eu metoda..."fara paine" mi-am zis ca poate slabitul nu e pentru mine. Au urmat apoi anii facultatii cand nu am mai bagat in seama kilogramele. Imi doream sa mai renunt la cateva, insa simteam ca nu reusesc. Asa ca am uitat de cantar si am zis "play" examenelor. A fost perioada, cand datorita stresului, am inceput sa slabesc vazand cu ochii. Nu ma gandeam la ce am mancat, cat am mancat sau daca am inclus painea in meniul meu. Am reusit ca de atunci sa ma mentin, fara nici un efort. Nu m-am mai gandit la combinatii de alimente, la ceaiuri de slabit sau la alte trucuri de slabit.
E drept ca am facut si sport. Nu in "cantitate" mare, ci doar cat sa simt ca imi misc...osutele. 
Am prietene care au tinut tot felul de cure de slabire, folosind pastile de slabit, ceaiuri, care nu au dat randament. E drept ca nu e suficient sa folosesti doar pastile de slabit, daca nu faci si putin sport, si daca nu esti atenta putin si la alimentatia ta. E cam degeaba daca rabzi foame toata ziua, iar cand te intorci de la job, mananci o portie de cartofi prajiti cu paine si evident si carne. :))
E drept ca sunt persoane care au arderile interioare puternice si care nu trebuie sa tina cont de combinatiile de alimente pe care la fac, insa nu toti suntem la fel. :) Asa ca uneori trebuie sa ma tinem cont de orele la care mancam si de ce asezam in farfurie.
O prietena de-a mea a incercat o combinatie de apa cu lamaie, cu ghimbir si cu castravete verde. Acest cocktail trebuie lasat la macerat pana dimineata si baut apoi toata ziua. Zice ea ca a dat rezultate si cam asa e. :)
Cred ca atunci cand vrei sa slabesti ai nevoie de ambitie, de determinare, de sport, si de...multa lamaie. :) Pentru da, topeste depozitele adipoase. Cred ca si eu voi incerca LemoSilhuette pentru a renunta la cateva kilograme, acumulate in timpul sarcinii. Imi place ca produsul mentionat mai sus contine doar ingrediente naturale, printre care lamaia verde, ananasul, guarana, portocalul amar, aloe verde si L-arginina.
Sursa: lemosilhuette.ro/ingrediente-v2
Sursa: lemosilhuette.ro/ingrediente-v2
Toate aceste ingrediente impreuna, ofera solutia perfecta pentru arderi intense ale tesutului adipos, pentru o slabire intr-un ritm sanatos, si apoi pentru o mentinere a greutatii. 
Trebuie sa ne pregatim din timp, pentru anotimpul calduros, cand ne vom expune pielea la soare, iar corpul nostru trebuie sa arate exceptional. Nu am vrea sa se sperie soarele de noi si sa avem parte de o vara ploioasa. :)
Acest articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu