Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 1 mai 2014

E 1 mai?!

Cata liniste! Abia daca circula 2-3 masini pe sosea la mine in cartier. Se mai aud mijloacele de transport in comun. E 1 mai! Pentru mine nu inseamna mai nimic. Eu sunt si astazi la datorie. E acel serviciu in care nu ai sarbatori, nu ai libere, doar ore de pauza cand doarme pitica mea. :) Este cel mai frumos job din lume si cu siguranta ca si cel mai greu. Eu m-am nascut sa fiu mama. Nicoleta este cea mai mare realizare a mea si cea mai mare bucurie de pana acum. Este acea bucurie constanta si zilnica!
Revenind la 1 mai, e chiar ciudata vremea. Ce bine ca tine vremea cu cei care muncesc astazi, inclusiv cu mine. :) Mie mi-ar fi placut sa fie soare. Merge si innorat , dar sa fie fara ploaie ca sa pot iesi cu pitica mea la plimbare. Pentru mine weekend-ul, zilele de sarbatoare sunt cam la fel. Nu simt nici o diferenta, pentru ca nu fac nimic in mod special. Ah ba da, ii dau liber masinii de spalat, fierului de calcat si aspiratorului. :))
Atat doar. Anii trecuti de 1 mai chiar a tinut vremea cu cei care au fost liberi, inclusiv cu mine. :)
Peste 11 zile pitica mea va implini 9 luni! Nu-mi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede. MA uit si acum la pozele de cand era prichidica mea mica si ma tot mir cat de mult a crescut.
Pe lista de 1 mai am inclus muzica, ceva serial si daca vremea nu va "plange", si o plimbare. :) Pana atunci sa ne energizam asa de dimineata cu o piesa care este pe placul piticei mele. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu