Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 22 mai 2014

La multi ani, dragul meu blog!

Aruncam o privire pe blogul meu. Nu-mi vine sa cred ca "Parcare pentru ganduri" are deja 4 ani. Ce repede a trecut timpul! Ce mare a crescut blogul meu de suflet, primul meu copil. :) A crescut o data cu postarile si gandurile mele. Cu el si alaturi de el am invatat foarte multe. Mi-a fost alaturi la fiecare traire de a mea si a fost mereu deschis la tot ce gandeam. Niciodata nu m-a cenzurat si nu m-a oprit sa-mi deschid trairile. Ba din contra, m-a incurajat sa le asez in fraze. Nu credeam ca imi poate deveni atat de drag un blog. :) Am crescut cu el. Alaturi de el am stiut mereu ca pot sa-mi descarc sufletul. Trairile mele au fost mereu updatate in timp real. Blogul este prietenul cel mai bun. E mereu alaturi de tine ( daca ai conexiune buna de net ) si te lasa sa spui tot fara sa aiba ceva de precizat, fara te te contrazica. 
M-am gandit la un moment dat sa inchid blogul, poate ca am mai zis acest lucru. In urmatoarea secunda mi-am si pus intrebarea: "... de ce?" Doar e ceea ce sunt eu, face parte din viata mea, ma reprezinta.
Asa ca, dragul meu blog, ma bucur ca esti alaturi de mine de 4 ani incoace si sper ca si fiica mea sa citeasca si sa posteze pe acest blog. E averea mea sentimentala.
La multi ani, dragul meu blog! Aceasta este a 300-a postare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu