Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 11 mai 2014

The One la mine acasa!

Chiar in ziua de 1 mai curierul a batut la usa mea. E drept ca inainte am primis un sms prin care eram informata ca urmeaza sa primesc coletul de la Orifllame. Eram extrem de nerabdatoare sa vad si sa incerc produsele din gama The One. 
Atunci cand am deschis cutia, am ramas impresionata de cate produse erau doar pentru mine. M-am simtit ca un copil, care a primit jucaria preferata. Ce-am facut imediat? Mi-am aliniat produsele, de parca erau soldatei gata de atac. Cam asa. :)






Nu-mi venea sa cred ca am atat de multe "jucarii" pentru ca sa ma transform intr-un make- up artist. Am desfacut fiecare cutiuta. In partea stanga fotografiei, in cutie este pudra, in parea dreapta este exact ce aveam nevoie pentru ca sa nu se vada nesomnul de...mamica. :) Cele 3 cutii rotunde sunt fardurile de pleoape. In spatele lor sta mandru si pe atunci desfacut rimele de gene. In spatele lui in dreapta e fondul de ten, iar langa ojele care imi vor pune in evident unghiile.
In fata celor 3 cutii rotunde sunt lip stickurile de buze. Atunci cand le-am desfacut si le-am probat pe buze, imi venea sa le mananc asa de frumos miroseau. Sper sa nu ma transformam intr-o "mancatoare" de luciuri de buze. 




A urmat apoi ora de machiaj. Cum fiica mea e prea mica sa le testez pe ea, le-am folosit pe mine. Am inceput cu fondul de ten. Nu-mi venea sa cred ca de bine se intinde si de faptul ca nu se aduna pe fata si ca nu-mi ramane fata uscata. Nici nu se vedea ca sunt data cu fondul de ten, atat de bine s-a potrivit tenului meu.
Apoi am desfacut pudra din cutie si am aplicat-o in obraji, pe frunte si pe gat.


Vroiam sa fie o nuanta uniforma pe toate zonele vizibile.
Am trecut la operatiunea " decorarea ochilor". Am inceput cu fardul de pleoape maro, pe care l-am asezat pe partea superioara a pleoapelor, chiar sub sprancene. Sub acel maro am asezat si putin verde. In partea inferioara a ochiului am folosit fardul auriu, pe care l-am folosit si sub linia ochilor, pentru a da stralucire.
Acesta este trio-ul de succes pentru ochi incredibil de stralucitori.


Pentru mascarea cearcanelor de sub ochi ( asa e cand esti mama si ai somnul limitat ) am folosit acest miracol de la The One.


Au urmat apoi genele, pe care le-am alungit cu rimelul The One. Dintr-odata eram o alta persoana!
Unghiile mele nu au mai primit de multa vreme culoare, asa ca m-am gandit sa le rasfat. Ca atare le-am aplicat o culoare de-ti venea sa o mananci, nu alta. Aceste este lacul de unghii.


Nu mi-a venit sa cred cat de usor s-a aplicat si cat de repede s-a uscat lacul pe unghiile mele. Ba mai mult de atat, de 4 zile sunt facuta cu lacul de unghii si de atunci am spalat o multime de vase, am gatit si inca lacul rezista, semn ca The One e ...The One.
Uite cat de usor poti si tu sa-ti realizezi un machiaj de zi, cand ai la indemna produsele The One si pe care le gasesti pe http://ro.oriflame.com/products/the-one.



Gama The One de la Oriflame este cu adevarat fascinanta. Descoperi cum arta machiajului e atat de simpla, cand ai la indemana cele mai bune produse pentru make-up!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu