Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 12 iunie 2014

10 luni! La multi ani, pitica mea!

Pitica mea implineste 10 luni! Nu-mi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede. De la ultimele postari am si noutati. Se ridica singura in fundic de pe spate! Ura!!! E minunata. E un copil vesel, povestitor, ascultator. Si da, in continuare suntem prieteni buni cu olita. Pampersul il folosim doar pentru cand mergem afara. Inca nu stie sa ne zica ca face pipi. Are semnele ei prin care ne atrage atentia ca urmeaza sa faca pisuca. Dupa 10 luni de zile ma declar o persoana implinita, fericita si pe zi ce trece tot mai surprinsa, in modul cel mai frumos!
Nu-mi vine sa cred ca peste 2 luni pitica mea nu e mai bebelus, devine copil, pentru ca va implini un anisor! Imi aduc aminte ce faceam anul trecut pe vremea aceasta. Aveam burtica tot mai mare, pitica era tot mai vioaie, picioarele si mainile mele erau tot mai umflate, iar eu ma oboseam tot mai repede. Anul trecut statea sub aerul conditionat la vremea acestea, la mine acasa.
Concediul la mare programat in august s-a mutat pe duminica noaptea, asa ca Marea Neagra venim!!! De abia astept. Asa mi-e de dor sa lenevesc la soare. Recunosc ca in zilele acestea cat a fost soare, am profitat si m-am bronzat putin, in timp ce imi plimbat iubita in carucior, sau in timp ce ea sta la umbra si dormea, iar eu la soare la Iulius Parc pe banca. :) Mi-e drag soarele si mi-e draga si marea. Ma bucur ca anul acesta voi revedea marea de la noi dupa vreo 10 ani. Mi-e mai dor de alta mare, una la care pot ajunge cu avionul si pe care o voi revedea cu siguranta la anul, in mai. 
La multi ani, pitica mea! Sa fii fericita, mereu vesela si mereu plina de entuziasm si voiosie precum esti acum. Si sa nu uiti, ca mereu voi fi langa tine> Te iubesc enorm, pitica mea! 
Si o piesa, pe care pitica mea o adora, abia acum. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu