Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 17 iulie 2014

Au trecut 11 luni si 5 zile...

Au trecut deja 11 luni si 5 zile de cand pitica mea s-a gandit sa vina sa vada care e treaba cu lumea aceasta. A venit pentru ca a fost "chemata", fortata ca altfel mai statea ea prin burtica. Era bine si comod pe acolo. :) Da, avem 11 luni. La 11 luni avem 9 kg si 8 dinti. :) Nu-mi vine sa cred ca mai este atat de putin iar minunea mea va implini 1 anisor si va trece de la statutul de bebelus la cel de copil.
Fiecare zi e deja din ce in ce mai energica. Mogalgheata mea e plina de energie, are chef sa exploateze lumea din jur, fiecare colt din casa, e dornica sa o ia la fuga, momentan sustinuta. Iubita mea este o bebelusa minunata, vesela, lucru pe care poti sa-l remarci in pozele postate pe contul meu de facebook. :) 
In fiecare zi suntem doar noi doua. De dimineata pana dupa-amiaza. In weekend mai mergem in vizita pe la Turda, in rest doar noi doua ne bucuram de fiecare moment. In continuare imi spun ca daca stiam cat de minunat e sa fii mamica, ma apucam de treaba de acum mult timp. :)
In tot acest timp, de cand a venit mogaldeata mea pe lume, nu mi-am dorit ca orele sa se scurga. Am profitat de fiecare clipa cu ea si parca nu am facut-o destul, de aceea toata ziua sunt doar cu ea. Deschid laptopul sau smartphone-ul doar cand pitica mea doarme. In rest, sunt in permanenta cu ea. Vreau sa profit la maxim de fiecare secunda, pentru ca timpul  se scurge extrem de repede si nu vreau sa-mi para rau de ceva moment. 
Imi pare rau ca cei din jur nu fac acelasi lucru. Asta e, nu toata lumea simte la fel. Regretele pentru ei vor fi de prisos. Pentru ei Nicoleta este o straina sau mai bine zis Nicoleta ii considera niste straini. NU e de mirare, implicarea lor in viata ei este sub 10%. Fiecare cu gandirea si modul lor de viata. 
Eu intre timp am ales tortul pentru ziua Nicoletei si ma gandesc cum sa fac ca ziua ei sa fie cat mai frumoasa, alaturi de persoane care o indragesc.:)
Si pentru ca demult nu am mai postat nimic legat de Nicoleta, am in incheiere si o piesa care ii place, si mie. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu