Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 3 iulie 2014

Pantofii ce fac tinuta spectaculoasa!

Ne place sa fim admirate, ne place sa intoarcem toate privirile. 
Atunci ne "placem" cu adevarat, cand stim sa ne punem in valoare calitatile, cand trezim admiratie si cand nu ne ascundem prin haine largi si pantofi doar comozi, pe care poate ca nici bunicile noastre nu le-ar asorta la vreo tinuta.
Tinuta, o alegem in functie de evenimentul ales, de momentul zilei, de tendintele modei si totusi trebuie sa stim sa facem cele mai bune combinatii vestimentare. O tinuta este intotdeauna pusa in valoare de o pereche de incaltari. Nu ma crezi? Pai, hai sa vedem! Urmeaza sa mergi la un interviu pentru un job, deci o intalnire importanta. Evident ca vei alege o tinuta office. Ce vei asorta la tinuta ta? Categoric o pereche de pantofi cu toc, nu unul foarte inalt, dar suficient cat sa te "inalte", cat sa contureze intregul tau aspect. Ai putea sa mergi in tenesi? Categoric nu! Nu se potrivesc ocaziei si nici tinutei, deci categoric o pereche de incaltari completeaza o tinuta, o scoate in evidenta sau din contra o strica. 
Apropo de interviul pentru un viitor job, eu as alege categoric o pereche de pantofi, nici intr-un caz sandale. Aceasta este perechea de pantofi castigatoare!




Sunt pantofii ideali: comozi, de piele, au un toc ideal si i-am gasit pe http://www.walkin-incaltaminte.ro/pantofi-cu-toc/2247-pantofi-dama-din-piele-naturala-negru.html#.
Cred ca te te vei indragosti si tu de acesti pantofi inca de la prima purtare, asa ca grabeste-te sa-ti comanzi si tu numarul potrivit. In plus, la aceasta pereche de pantofi ai transportul gratuit.
Acum sa gasim perechea de pantofi potrivita, chiar perfecta pentru o iesire in club cu fetele. La acest capitol exista o multime de variante. Mai intai sa alegem tinuta. O rochie care sa aiba lungimea pana la genunchi ar fi perfecta. Mi-ar placea una de culoare albastra, sa fie genul baby doll. Ar merge si o pereche de balerini, dar si o pereche de pantofi cu toc. Nici intr-un caz genul de pantof  " barbatesc" sau tenisi.
Pentru a-mi contura tinuta aleasa eu as alege acesti pantofi.

http://www.walkin-incaltaminte.ro/pantofi-cu-toc/1301-pantofi-dama-stiletto-negru.html#
http://www.walkin-incaltaminte.ro/pantofi-cu-toc/2276-pantofi-dama-din-piele-naturala-negru.html#


Imi plac extrem de mult ambele perechi de pantofi. Tu pe care ai alege-o pentru tinuta mea? 
Apropo de balerini, am gasit o pereche perfecta pentru plimbarile lungi cu pitica mea.

http://www.walkin-incaltaminte.ro/balerini/1810-balerini-dama-bej.html#
Balerinii s-ar potrivi perfect unei perechi de pantaloni care sa aiba lungimea pana la genunchi, unei bluze cu maneca scurta si unei palarii, care sa ma fereasca de uv-urile puternice. :)
Cu asemenea pantofi orice tinuta devine spectaculoasa!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu