Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 15 iulie 2014

Tehnologia si pe placul meu!

Incetul cu incetul viata ne este condusa de tehnologie. Si totusi, cum ar arata viata in lipsa ei? Pai, am face curat cu matura, am spala hainele cu mana, am incalzi mancarea doar pe aragaz, am bate cremele pentru prajituri doar cu telul, am vorbi la telefon foarte rar si doar de pe telefonul fix, am comunica prin scrisori, care ar ajunge de foarte multe ori prea tarziu, am calca folosind fierul incalzit cu carbuni, ne-am uita la televizor foarte rar si atunci cateva ore, am gasi informatiile doar prin ziare. Cum suna? Foarte ciudat si plictisitor.
Ia gandeste-te ca pentru o zi casa ta nu ar putea functiona cu energie electrica. Tot ce am descris mai sus s-ar intampla in acea zi. Am uitat de modalitatea de a ne spala, doar cu apa incalzita sau doar la anumite ore. 
Nici nu stiu cum as reusi sa-mi indeplinesc toate sarcinile pe care le fac de obicei, in lipsa tehnologiei. In plus, comunicarea ar fi extrem de dificila cu cei aflati la mare distanta.
Ce minunata e tehnologia! Cu ajutorul ei poti sa-ti cumperi un telefon mobil de pe http://www.itgalaxy.ro/telefoane-mobile/ si poti vorbi cu oricine, oriunde aflat pe glob. Laptopul iti va fi extrem de folositor ca sa poti posta poze in timp real, sa poti stoca amintirile suprinse in concediu, chiar sa poti lucra de acasa. Intra si tu pe http://www.itgalaxy.ro/laptopuri/ sa prinzi cele mai bune promotii! 
Eu mi-am gasit laptopul care ma va ajuta sa le fac chiar pe toate: sa vorbesc cu prietenii mei, cu cei dragi, sa stochez pozele, sa lucrez de acasa, sa caut cele mai bune informatii referitoare la subiectele interesate. Acesta este!

Pe langa faptul ca e extrem de aratos, e si extrem de destept. :) Nu e de mirare, cei de la Sony au stiut intotdeauna sa ofere produse fiabile si inteligente. Acest laptop cu touchscreen,  voi putea sa-l iau cu mine in concediu, pentru ca pitica mea sa se rasfete cu single-urile ei preferate rulate direct de pe youtube.
 Ei bine, la achizitionarea acestui laptop voi primi si un voucher VIP in valoare de 250 de lei, pe care il voi folosi ca sa-i cumpar laptopului meu o "hainuta" noua si un prieten cu care sa fie conectat si anume, un stick de memorie. Cu un asemenea gagdet pot sa-mi fac bagajele si pot pleca fara probleme in concediu. :)
Prietenul meu, laptopul, ma va ajuta sa gasesc toate locatiile ce merita vizitate, voi afla unde pot sa degust cele mai alese delicatese, voi afla in timp util care sunt schimbarile vremii si voi mereu in ton cu noutatile de acasa, indiferent ca sunt de natura politica sau mondena. :) 
Ah, am uitat sa mentionez ca la acest laptop voi avea livrarea gratuita, asa ca ma grabesc sa-l comand. Tu te-ai decis care laptop il vei lua cu tine in concediu? Grabeste-te si nu rata promotiile de pe http://www.itgalaxy.ro/promotii/!
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu