Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 10 august 2014

Ei au grija de somnul meu. :)

De regula, atunci cand o femeie este prost dispusa la locul de munca colegii au mereu acceasi remarca: " nu a dormit bine". In mare parte, au si dreptate. Atunci cand nu dormim bine, nu ne odihnim si devenim irascibili. Organismul nostru este intr-o stare de nervozitate continua, iar somnul parca atarna pe pleoape la fiecare clipire. 
De cele mai multe ori  responsabile pentru somnul neplacut sunt paturile si saltele: ba scartie patul, ba salteaua este prea tare. E drept ca si temperatura din camera si alti factori exteriori contribuie la privarea de somn. In absenta zgomotului si a temperaturilor ridicate, doar patul si salteaua sunt responsabile pentru lipsa odihnei.
In functie de spatiul din camera si de designul pentru care ai optat, poti alege pentru tipuri rabatabile, pentru paturi tapitate sau din lemn. Fiindca niciodata nu este suficient spatiu in casa, eu as opta pentru un pat rabatabil. Ca si unul de pe http://www.somproduct.ro/paturi/paturi-rabatabile/.

http://www.somproduct.ro/paturi/paturi-rabatabile/pat-tapitat-alb-apollo.html

Acesta este patul visurilor mele! Are nuantele perfecte, se integreaza perfect in stilul casei, are dimensiunile dorite si va avea grija de somnul meu. Patul are si zona de depozitare, astfel ca imi va fi extrem de usor sa-mi "maschez" lenjeria de pat, fara sa fiu nevoita sa o inghesui prin nu stiu ce dulap. Acum ca m-am decis asupra patului, pot sa aleg si o saltea pe masura.
Fiica mea are la patut saltea de cocos si are extrem de multe avantaje: nu transpiri cand in camera sunt peste 23 de grade Celsius si te si odihnesti extrem de bine: este comoda la dormit. Invatand din experienta piticei mele, aleg si eu o saltea de cocos de pe http://www.somproduct.ro/saltele/saltele-cocos/. M-am decis asupra uneia care imi va oferi confortul necesare pe parcursul somnului.

http://www.somproduct.ro/media/catalog/product/s/a/saltea-natural-cocos-latex.jpg
Cu asemenea echipa, somnul meu va fi unul lin, iar eu ma voi trezi in fiecare dimineata cu zambetul pe buze!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu