Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 13 august 2014

O vara in sandale de piele!

Vara picioarele noastre au nevoie de confortul necesar, pentru ca temperaturile arzatoare sa nu le strice aspectul placut. Atunci cand gradele Celsius se "incalzesc" in termometru si organismul nostru are de suferit: mai ales picioarele, care se umfla si devin neincapatoare in sandalele care pana mai ieri erau atat de comode.
Noi, femeile mereu ne dorim sa aratam senzational, indiferent de gradele celsius de afara, indiferent de starea noastra de spirit si indiferent de eveniment. Nu e de mirare de ce nu avem o pereche de sandale sau de pantofi. Avem nevoie de mai mult de 2 perechi, ca sa avem de unde alege si chiar si atunci ne este extrem de greu sa ne decidem pe care sa o purtam la plimbare sau la urmatorul eveniment la care vom asista.
Intotdeauna incaltarile  din piele vor fi confortabile si vor stii exact cat de "mari" si neincapatoare devin picioarele noastre atunci cand temperaturile topesc la propriu mercurul din termometru.
Mereu am adorat sandalele cu talpa joasa, din piele. Fiind vara, aleg tinute viu colorate pe care imi place sa le asortez cu sandale de piele, deschise la culoare. Am gasit o super pereche de sandale in care as simti ca plutesc. Acestea sunt!

Imi respect picioarele, asta insemnand sa le ofer doar incaltari de calitate, de piele, in care sa se simta in al 9-lea cer. Nu de alta, dar atunci cand ceva ne deranjeaza la incaltarile pe care le purtam, disconfortul se rasfrange asupra intregului organism si ne vom simti cu adevarat irascibile. Ar fi pacat sa ne stricam ziua. 
Stiu expresia " baba sufera la frumusete" insa eu prefer sa ma simt confortabil, decat sa ma trezesc cu picioarele ranite si obosite din cauza unor sandale doar aspectuoase, insa nu si comode.
Sandalele pe care le-am ales le pot purta atat la pantaloni, cat si la rochie. Se potrivesc pentru plimbarile lungi pe care le fac zilnic cu fiica mea. :)
 Si tu iti poti rasfata picioarele, comandandu-ti de pe http://www.superpantofi.ro/ cele mai frumoase incaltari la preturi promotionale! Vara pana si preturile se "rotiseaza". :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu