Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 13 august 2014

Paris, je t'aime!

De foarte multe ori calatorim cu gandul spre locurile pe care le-am dori sa le vizitam, desi de multe ori ne gandim ca destinatia mult dorita va ramane doar la nivel de vis. Visele pot deveni realitate, iar gandurile tale pot prinde viata, daca stii unde sa gasesti cele mai bune oferte de bilete de avion.
Ar fi pacat sa pierzi timpul calatorind cu masina spre orasul mult dorit. Cele cateva ore bune pierdute pe drum, le poti petrece vizitand cat mai multe obiective turistice sau visand cu ochii deschisi la era in care Mozzart ar fi fost vecin de gand cu tine. :)
Intotdeauna m-am visat in orasul iubirii: Paris. Iubirea am intalnit-o si ar fi cazul sa o duc in orasul unde sentimentele se leaga ca intr-un lant al dragostei.  Visez la clipele cand imi voi putea arunca privirea in jos de Turnul Eiffel fara sa-mi fie frica de inaltime. Stiu ca voi fi tinuta de mana de perechea mea si ca privirea poate sa-mi zboare fara sa aiba nevoie de aripi. Am aruncat si eu o privire pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Paris.html si am gasit biletele de avion la preturi promotionale, asa ca acum ar fi momentul sa las nebunia dragostei sa se imbarce cu destinatia Paris.
De la Paris as putea sa fac o mica escapada spre orasul unde aurul straluceste intens pe capotele celor mai scumpe masini: Dubai. Acolo extravaganta invinge iubirea, nu si daca iubirea din Paris o porti cu tine in lacasul ascuns al inimii. Daca te gandesti sa admiri Dubai-ul din liftul singurului hotel de 7 stele din lume, atunci ar fi timpul sa-ti faci bagajele si sa-ti iei biletele de avion de pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Dubai.html. Le gasesti la pret promotional! Asa ca acum chiar poti sa bifezi inca o destinatia de vis pe lista ta.
Ca sa fiu la fix setata cu iubirea eterna mi-as regla ceasul vietii dupa Big Ben-ul din Londra. Am si gasit biletele de avion pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Londra.html si ar fi pacat sa ratez ocazia. Nu de alta, dar poate prind parte si de vreme frumoasa. Cu asemenea exactitate, iubirea mea va functiona etern si fara sa aiba intarzieri de sincronizare cu perechea sufletului meu. 
Daca tot am ales sa-mi achizitionez biletele de avion spre Londra de pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Londra.html voi beneficia de o reducere de 15 Euro. Nu doar eu, ci si tu daca alegi sa-ti achizionezi bilet de avion cu destinatia Londra pana pe 18 august de pe http://www.bileteavion.ro/.
Pregatita fiind sufleteste sa-mi implinesc visele, ma imbarc si te las si pe tine sa-ti achizionezi biletele de avion spre destinatia mult dorita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu