Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 24 septembrie 2014

Heavy rotation nou :)

Pitica mea are trupele, piesele ei preferate. Printre cele pe care le iubeste mai nou sunt single-urile noi de la David Guetat si Taylor Swift. Ei bine, aruncand si eu o privire asupra noutatile ( lucru pe care il fac destul de rar, din lipsa de timp ) , am gasit o piesa foarte frumoasa.
Sunt convinsa ca pitica mea o va indragi, nu de alta dar ii iubeste pe cei de la Reamonn. Suprinzator pentru o pitica de 1 an si o luna. :) Ce sa zic, e fata mea si asta se vede chiar si in gusturile muzicale. Ah da, chiar si U2 este trupa care o face sa zambeasca si o binedispune. :)
Ei bine, hai sa dau repede cu o piesa care m-a cucerit din prima. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu