Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 10 septembrie 2014

La 1 an si 1 luna o maseluta!

Peste 2 zile minunea mea mai adauga o luna la cele 12 adunate si uite ca timpul trece asa de repede. In fiecare zi "rasfoiesc" folderul cu pozele cu minunea mea, de cand avea cateva zile. Si acum imi aduc aminte cu mare drag de acele clipe, de parca au fost acum o luna. NU sunt nostalgica, ador doar fiecare clipa alaturi de minunea mea si imi place sa-mi reimprospatez acele momente, pentru ca sunt cu adevarat magice.
Cu siguranta ca toti cei care sunt parinti stiu ce spun, ceilalti nu pot probabil decat sa aiba impresia ca vorbesc prea mult despre trecut. Trecutul face parte din noi, datorita lui suntem in prezent si tot datorita lui ne pregatim pentru viitor. :)
Revenind la pitica mea, s-a ales cu o maseluta. Prima ei maseluta! Ieri a iesit la suprafata, dar a cam chinuit-o pe pitica mea. Nu multe zile, ci cateva ore, pentru ca ieri a fost tare suparata, a plans cam mult dupa-amiaza. Bine ca peste inca un hop am trecut. Mai urmeaza si alte maseluta, caninii, dar vom trece cu siguranta cu bine peste toate.
Si acum o piesa care pitica mea o indrageste. :) Bine, iubita mea! Ai gusturi minunate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu