Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 15 octombrie 2014

Am crescut cu televizorul alb-negru, astăzi ne uităm la Smart TV!

Ce mult timp a trecut de cand eram mitiitca si nu stiam ce culori au...desenele animate. Ce ciudat suna, insa chiar nu stiam in ce culori era imbracat Mickey Mouse: pentru mine era doar o combinatie de non culori: alb si negru. Uneori pana si Mickey avea puricei. :)) Erau de la televizor, nu  ca i-ar fi luat micul soarece de undeva, doar era crescut in studiourile Disney.
Atat de multa bucurie ne-a adus primul televizor alb-negru. Spun, "ne-a adus" pentru ca eram doi: eu si fratele meu. Era un televizor simplu, nou, care avea chiar si schimbator de canale, evident manual, insa nu prea ne folosea pentru ca nu era cat un program tv. :)) Asta as putea spune ca e culmea televizorului. 
Imi aduc aminte perfect momentul in care tata a venit cu televizorul in brate, l-a pus apoi pe pat si ne-a spus ca de atunci inainte vom putea sa ne uitam la desenele animate. Chiar ne-am bucurat ca niste copii si chiar nu ne-a pasat ca desenele erau difuzate asa putin timp sau ca erau in...alb si negru. Aveam atat de multe activitati impreuna cu parintii nostri, incat acea jumatate de ora de desene era suficienta. 
Fiecare zi era destinata plimbarii in parc, jocurilor cu alti copii, ascultatului de povesti la pick- up. Acum nu stiu cum as reusi sa "supravietuiesc" fara sa am acces la informatie: televizor, radio, net, tableta, smartphone. O multitudine de metode de a tine pasul cu prezentul si viitorul.
La vremea televizorului alb-negru, nu-mi imaginam cum va arata viitorul. Nici nu ma gandeam ca voi putea sa vizionez clipurile preferate direct de pe youtube si chiar de pe televizor, fara sa ma folosesc de cabluri si alte artificii, care nu ar face decat sa ma incurce prin casa.
Pe vremea cand desenele animate erau "dozate" cam la o jumatate de ora pe zi, nu-mi imaginam ca viitorul va aduce tehnologia prin care voi putea sa-i redau fetitei mele personajele preferate cu o singura...atingere. La momentul respectiv mi se parea aproape imposibil sa ma gandesc ca la un singur click voi reusi sa vizionez ceea ce vad si copiii din Paris, de exemplu, si asta fara sa ma aflu in acea locatie.
Televizorul 3D Smart e cu adevarat magnific, daca te gandesti ca poti sa vorbesti chiar cu cei dragi stand in fata ecranului! Mie mi se pare cu adevarat SF! Stiu sigur ca nu voi rata ofertele, si mai stiu ca cele mai bune preturi sunt  in magazinul MartketOnline.ro. Cele mai bune promotii la televizoare sunt tot acolo!
Si eu mi-am ales televizorul Smart care mi-ar face fiecare zi cu adevarat...inteligenta! Acesta este:

Cat de frumos voi putea viziona concertul lui Michael Buble, editia de Craciun! Ma voi simti de parca m-as afla chiar in...New York! Ba mai mult de atat, va fi mai bine, pentru ca voi putea privi concertul stand comod in pat, iar daca am o urgenta telefonica, pot sa pun si pe "pause" concertul, fara sa ma gandesc ca voi pierde vreun single.
Televizorul acesta reda imaginea mai bine decat insasi realitatea! Este televizorul visurilor mele si sper sa-l pot avea chiar la mine acasa!
Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu