Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 27 octombrie 2014

Nu am fost buna la desen...

Nu, niciodata nu m-am priceput la desen. Niciodata nu mi-a placut geometria, pentru ca niciodata nu am "vazut in spatiu". Pur si simplu nu m-a prins. Am fost insa buna la alte lucruri. Si da, sunt plata uneori. Imi place sa ma stiu in siguranta. Nu-mi place sa fiu luata prin surprindere, asa ca niciodata nu mi-au placut testele cu texte la prima vedere. Nu sunt genul care sa nu stie cu ce se imbraca la urmatorul eveniment. Intotdeauna mi-am pregatit totul, pentru ca sa ma asigur ca nu am parte de suprize neplacute. Am avut si cateva momente cand am facut totul la "prima simtire" si nu a iesit deloc bine. :) Asa ca asta sunt eu. Cea care are trasate liniile, care deseneaza dupa contur, care taie dupa tipar. Uneori nici atunci nu reusesc sa tai din foarfeca cum trebuie. :) Ma gandesc ca nu sunt singura, dar asta nici nu conteaza. Stiu sa zambesc, chiar si atunci cand plang si poate ca asta nu se simte.
In schimb, recunosc ca-mi plac iesirile surpriza, imi place sa fiu surprinsa, imi place uneori sa nu controlez situatia, imi place sa fiu superficiala. Asta sunt! Stiu sigur o persoana care ma iubeste exact asa cum sunt si care mereu se bucura sa ma stie in preajma.
Nu sunt foarte creativa cand vine vorba de mancare, ma ghidez dupa retete, insa nu ma abat foarte tare de la ele. E simplu, nu vreau sa gresesc. Prefer sa merg pe un traseu cunoscut, decat sa incerc o ruta noua. Imi place sa aleg resturantele incercate decat sa ma trezesc ca mor de foame intr-unul nou. Prefer pantofii cu toc nu prea inalti, de teama sa nu cad de la...inaltime. Nu sunt indrazneata. Nu mi-a placut niciodata sa fac primul pas... direct, ci doar subtil. Poate ca nu sunt speciala pentru tine, sunt speciala insa pentru mine. Sunt o femeie poate...clasica, la fel ca mancarea romaneasca, dar sunt cu adevarat unica cand reusesti sa vezi dincolo de zambete, de lacrimi, de tot ce inseamna comercialul. :)
Cam asta sunt eu! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu