Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 29 decembrie 2014

Revelion, planuri pentru 2015 :)

Sa-mi spui si mie cineva cum a trecut Craciunul? Habar n-am. :) Stiu doar ca l-am sarbatorit in familie. Nu stiu ce am avut zilele acestea pentru ca mi-a fost cam foame. Imi venea sa tot mananc. Si nu, nu astept inca un bebe. :) De ce daca ti-e foame trebuie sa fii obligatoriu insarcinata? Nu se poate doar sa simti nevoie sa mananci, fara sa fie cauza principala un viitor copil? Ba da, se poate. 
Atunci cand sunt obosita, simt nevoia sa mananc ciocolata. Organismul are nevoie de energie. E simplu. :)
De la Craciun pana la revelion mai e putin. :) Am cateva dorinte pentru anul ce tine neaparat sa-l arhivez pe 2014. Daca le zic, mai are sens sa mai fie numite dorinte? :) Nu, asa ca le tin pentru tine si voi scrie despre ele pe parcurs ce se vor indeplini. Ce fac de revelion? Am un plan maret: sa ma bucur cu sotul meu si pitica mea de relaxare, de un film bun si de un curcan la cuptor cu o salata si cu un sos. Nah ca am spus si meniul de revelion. Nu ma apuc de gatit tot felul de mancaruri, pentru ca nu are sens sa ramana in frigider sau doar sa fie insirate pe masa. Mai bine gatesc ceva ce ne trebuie. Eu vad mancarea ca fim utila stomacului, nu pentru a umple masa si frigiderul. :) Tu pe unde mergi de revelion? Cu ce ganduri inchei anul 2014 si ce-ti doresti de la 2015?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu