Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 19 ianuarie 2015

Sa va fie rusine! Meritati sa fiti detestati!

Saptamana trecuta venind spre casa de la radio, pe autobuz era o mama care isi tinea copilul in sistemul de purtare. Cand s-a intors insa cu tot cu copil, acesta avea ditamai suzeta in gura. Eu la suzeta ii spun "modalitatea de a pune copilul pe silent". Era o frumusete de copil, cu ochi mari si cu lacrimi care ii inundau intreaga irisul albastru. Imi venea sa-i iau suzeta de la copil si sa i-o bag la mama lui in gura. Sincer, nu suport suzetele. Mi se par niste prostii, mai mari ca parintii. Lasa-l pe copil sa se exprime. Si ce daca plange? pai e singurul lui mod de a-ti spune ca ceva nu e in regula cu ea. Nu, parintii repede ii indeasa suzeta in gura. O prostie mai mare nu am vazut. Bun, cu greu m-am abtinut sa nu imi exprim vigilent parerea despre metoda de a-ti cenzura copilul. Apoi, copilul suge in gol, stomacul lui este mereu pus la treaba.
Acum citeam un articol despre intarcatul copilului. Eu o prostie mai mare nu am citit. Articolul spune cam asa :" sa-i dai alternativa copilului, adica biberonul. Sa nu-l mai pui la san decat o data sau de 2 ori pe zi si astfel secretia de lapte scade ( pe naiba, iti spun eu ca nu scade ) si ca astfel copilul va fi nemultumit si va renunta la san". Deci eu o prostie mai mare nu am citit: adica ii dau lapte praf in schimb si il obisnuiesc cu biberoane, sticle si alte tampenii. Un asemenea articol nu merita sa fie publicat sau platit. 
Cum sa nu-mi sara mustarul cand vad ca astfel de articole sunt scrise parca la nr de cuvinte si fara sens? 
Un alt eveniment care mi-a starnit azi indignarea si furia a fost pe autobuz. Da, tot pe autobuz. O mama cu doi copii, unul in brate, altul de mana. S-a urcat in autobuz. Plin de batrani. Stii puii mei unde merg atatia batrani. Serios, nu conteaza ce ora e, ei sunt acolo ocupand locurile si umpland pana la refuz autobuzele.
Revenind la mama cu copii copii. Eu m-am ridicat sa-i cedez locul meu. Langa mine o d-ra oftica ca de naiba ii deranjez conversatia. In spatele meu mama cu doi copii a gasit un loc liber. Locul de langa ea era ocupat de o baba care isi depozitase plasele pe scaun. Acum serios: cat de tampita sa fii sa o vezi pe femeia aceea si sa nu-ti pese? Am avut boala pe batranii de pe trolee, acum ii urasc maxim. II detest. Le detest atitudinea, nerusinerea, nesimtirea. Oricata scoala ar avea, oricate dilplome si oricat de cochete ar fi babele, gesturile lor le transforma in cele mai josnice persoane. Si ma distreaza cand le mai auzi comentand despre tinerii din ziua de azi. Care tineri tanti? Ca voi, fosilele nu dati dovada decat de nesimtire si mai vreti si sa fiti luati drept exemplu. Pentru ce? Pentru asa nu! Sa va fie rusine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu