Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 11 februarie 2015

La multi ani, anticipat!

Mai e o zi, pana cand pitica mea va implini 1 an si jumatate de cand a venit in viata mea! Au fost deja multe luni incredibil de frumoase. Avem atatea luni si avem si 16 dinti! :) Stiu, sunt multi. Minunea mea are cel mai frumos zambet si e incredibila cum stie sa iubeasca atat de sincer, pur si simplu face lucrurile din suflet. E minunat sa vezi acest lucru, fara sa te gandesti ca l-ar face mecanic. Face doar ce simte, cum simte si cand vrea. Ceea ce e perfect! Are o personalitate puternica, si-mi place incredibil de mult cum o vad cand le "da peste nas" bunicilor, atunci cand acestia insistia cu inca "2 linguri" de supa sau cand insista ca ea sa faca anumite lucruri. Pur si simplu e categorica!
Nicoleta e extrem de vorbareata si spune extrem de corect toate cuvintele. E drept ca unele sunt sub interpretarea ei, de genul " |tzelu ( catelu ), coco ( cioco) ". Altele insa le pronunta perfect: apa, mama, tata, faina. :)De cateva zile e setata pe cuvantul "faina", doar e  ardeleanca. Pe mine ma tot aude la telefon cum zic " faina treaba". :)) Cred ca am facut abuz de aceasta expresie, iar fiica mea m-a reprodus, extrem de corect. :)
La multi ani, anticipat, iubita lui mama!





P.S: Asta e piesa care e number one in playlistul Nicoletei de cateva zile bune. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu