Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 16 martie 2015

Bucuria vine din lucrurile daruite!

Sa fii parinte nu e un lucru usor, nu e usor sa accepti uneori ca timpul tau liber e aproape nul. Evident ca lucrurile devin frumoase cand vezi cum minunea care a crescut in burtica ta timp de 9 luni, incepe sa devina pe zi ce trece tot mai "umana", sa inteleaga tot mai multe din ceea ce spui sau faci. Iti vine sa zbori, sufletul ti se topeste de bucurie si totusi, uneori oboseala te determina sa clachezi, sa-ti doresti cateva ore doar pentru tine. Pana la urma nu ne-am nascut roboti, sa "muncim" neintrerupt. :) Cel mai antrenant si interesant job este cu siguranta cel de mama. Ca orice om,  si eu am nevoie de momentele mele de relaxare, eu si sotul meu, pentru ca nu sunt parinte singur implicat in cresterea fiicei mele. 
Inainte de a o avea pe micuta Nicoleta, eu si sotul meu ne distram in cateva seri, la poker online. Ba mai mult, erau seri cand ne intalneam cu prietenii la un poker. Era distractie, stiinta, era exact ceea ce aveam nevoie ca sa ne alungam gandurile stranse la job si sa ne eliberam bundispozitia in jur. De cele mai multe ori ne strangeam la prietenii care aveau tot kitul necesar pentru poker. Pokerul nu e doar un joc banal de carti, de noroc, e mai mult de atat: inseamna matematica, probabilitati, atentie distributiva, calcule. Oricine se poate juca poker,insa nu oricine stie sa-l joace.
Povesteam cu sotul meu despre faptul ca uneori ne lipsesc acele seri de relaxare. Atunci mi-a venit ideea ce cadoului perfect pentru Craciun! Si am gasit: un set de poker! Nu orice set de poker, unul cu adevarat desavarasit. Asa ca am dat iama in magazinele online de cadouri pentru barbati si am gasit ce cautam! M-am bucurat extrem de mult cand am dat peste aceasta frumusete!




Le are pe toate: zaruri, carti si chipsuri si mai mult decat atat, arata precum setul de poker al profesionalistilor in domeniu. Si ce daca suntem amatori?
Asa bun, unde am ramas? Ah iti vorbeam despre setul de poker pe care i l-am cumparat sotului meu. M-am abtinut cu greu sa nu i-l ofer mai devreme de noaptea de 24 decembrie. Pana la urma am reusit sa ma abtin,asa ca  l-am impachetat frumos si  l-am asezat sub bradul de Craciun. I-am pus o fundita mare rosie pe cutie si... surpriza! Sotul meu habar nu avea ce-l asteapta. Nu a intuit din prima ce e in cutie. A crezut ca i-am luat un set de cutite, sotul meu fiind pasionat si de gatit. Cand insa a deschis cadoul si cutia si a vazut ce minunatie i-am oferit, a sarit, ne-a luat in brate, pe mine si pe fetita noastra si apoi evident ca a pozat cadoul si l-a postat pe retelele de socializare, in semn de invitatie de revelion pentru toti prietenii nostri. 
Invitatia a fost onorata la trecerea dintre ani, atunci cand ne-am strans toti noi acasa. Ne-am pus pe silent, pentru ca dormea cea mica si am inceput sa ne punem stiinta la incercare. 
Marele castigator al potului pus in joc, adica 2 bilete la festivalul de anul acesta de la Cluj-Napoca, la care vor canta Avicci si David Guetta am fost...eu. :) Pana la urma premiul a ramas in famile, iar cadoul ne-a adus bucurie tututor. Am terminat anul foarte bine si l-am inceput si  pe acesta zambind. De atunci o data pe luna, ziua de vineri, ne-o petrecem acasa, cu prietenii zambind si profitand de jocul pe care-l adoram.
Si anul acesta voi achizitiona un cadou minunat pentru sotul meu, tot de pe Myman.ro , m-am gandit la una dintre variantele de cadouri pentru birou. Sunt absolut convinsa ca voi reusi sa surprind si de data aceasta!
Acest articol a fost inscris in competitia SuperBlog 2015.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu