Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 26 mai 2015

Nico si minunile ei!

Incredibil cat de mult evolueaza minunea mea! De o saptamana se cere la olita si pentru pipi. Asa ca am ajuns am punem pampersul doar de control atunci cand doarme sau cand facem drumuri lungi pe afara. In rest, suntem in pielica goala. Si ce-i mai place! :) Stiu, noua tuturor ne place sa alergem goi prin casa, cu un scop sau fara. :))
Pitica mea e o minune de copil: ma strange cand brate cand ma astept mai putin; cand ma striga "mama" ii simt vocea pana in inima. In fiecare zi ma uimeste cu gesturile ei.  Acum de cateva zile "sufera". :( Maselutele de sus o chinui. INtre timp ne-am mai cadorisit cu inca 2 maselute in ambele parti de jos, asa ca am ajuns cu numaratoarea la 18. :)
E mortala cum se spala pe dinti. O ador cand venim de afara si spune" maini" dupa ce o descalat. Stie ca primul lucru e sa ne spalam pe maini. :) Spune o multime de cuvinte. Cele mai noi: "Maia ( papusa careia ii face reclama la tv)", "luna" si "oaia." Pronunta asa de frumos cuvintele. 
Imi rupe sufletul cand striga" mama" cand ma vede imbracata si cand vede ca dispar de langa ea. Stie ca urmeaza sa plec. Cand o aud cum ma striga plangand imi rupe sufletul. Si asa mi-e greu fara ea si mi-e extrem de dor de ea, cand ii mai aud si strigarea pur si simplu, mai tot timpul plec plangand de acasa. Asta e.Mai bine de 1 an am fost doar noi doua toata ziua. E normal sa ne simtim lipsa. :)
Ce minunatii mai face Nico? :) Adora sa calce hainele, sa dea cu aspiratorul, sa ma ajute sa intindem hainele la uscat dupa ce le scoatem din masina de spalat. Ii plac enorm de mult copiii si chiar daca e asa de mica, stie sa se joace cu ei, in sensul ca nu-i bruscheaza, ii ia de mana, le face "titi". Mereu adora sa-i mangai pe cap pe cei care au par. :)
Acum ca vine ziua copilului si cum o adora pe "Maia", papusa de la televizor am zis sa-i cumpar o papusa, una care sa aiba o fizionomie draguta. Si asa ca m-am apucat eu de cautat pe net. Apai in afara de papusi care sa aiba ori o fizionomie de ma speriu si eu si altele cu tetine si suzete nu este nimic pentru ea. Eu chiar nu inteleg care e faza asta cu papusile cu suzete. Nico nu a avut niciodata suzete si tetine, nici nu stie ce sunt acelea.
Cum sa-i explic ce sunt acelea? Acum serios, producatorii astia de jucari nu s-au gandit ca exista si parinti care nu doresc sa-si reduca copiii la tacere si mame care inca alapteaza?Trist. Cred ca o sa dau o tura zilele urmatoare prin hipermarketuri ca sa caut papusa, care sa o si pot numi "papusa".
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu