Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 28 octombrie 2015

Chic cu ELLIS!

Nu o data am trecut pe langa oameni imbracati cu haine care ne-au facut sa facem doi pasi inapoi. Aveam impresia ca urmeaza sa ne atace sau ca se pregatesc sa faca ceva necugetat. Acesti oameni ii gasim de foarte multe ori ascunzandu-se, situandu-se pe ultimele locuri din autobuz/troleu/metrou. Mereu au capatele plecat, rusinati de ei, de vietile lor. Unii sunt oameni ai strazii, altii sunt oameni cu posibilitati financiare precare. 
Nu sunt singurii. Recunosc ca si eu cand am avut perioade de dezamagiri, de teama, de tensiune in viata, nici macar nu m-am gandit la modul in care arat. Nu, nu am iesit afara in pijama sau cu haine care aratau neglijenta, dar care aratau tristetea din sufletul meu. Combinatiile probabil ca uneori nu erau reusite, dar acest lucru nu ma prea interesa. Gandul si sufletul meu erau in alta parte, stomacul meu era cat un sambure si imi era greu sa transmit altceva celor din jur. Era mesajul meu ca vreau sa fiu lasata in pace, ca imi doresc sa-i tin la distanta pe cei din jur.
Cred ca nu e intamplator, ca atunci cand ma simt cu adevarat bine, vesela si fericita am grija sa se vada acest lucru si in aspectul fizic. Si incep cu alegerea tinutei. De cele mai multe ori, aleg o tinuta eleganta care imi confera incredere si care transmite "sunt pregatita pentru orice, pentru ca sunt puternica si pentru ca am incredere in mine".
Evident, pe langa tinuta, conteaza atitudinea. E cea care transmite mesajul din interior. 
Stiu, se spune ca "haina face pe om". Insa sunt si oameni care nu-si aleg prea bine combinatiile vestimentare. Sunt oameni care ajung sa fie in centrul atentiei doar pentru ca aleg sa fie indrazneti. Indraznet nu inseamna neaparat si "bine asortat" sau " frumos imbracat".  Si da, sa fii la moda nu inseamna sa fii si bine imbracat. 
De ce o femeie straluceste atunci cand e imbracata in rochia de mireasa? Pentru ca rochia transmite ceva. Un mesaj clar: " ma simt iubita, e o zi speciala".
De ce ne simtim bine atunci cand imbracam o rochie eleganta, cand purtam o palarie? Pentru ca transmitem ceva puternic, pozitiv, pentru ca ne place ce vedem in oglinda, pentru ca ne place sa fim admirate, ne place sa primim complimente ( stim ca nu vom trece neoservate ).
Stiu, unele d-re ar spune ca uneori ca sa atragi atentia trebuie sa fii indrazneata in alegerea culorii tinutei. Eu cred ca o rochie simpla, avand o culoare neutra ii face pe cei din jur sa remarce bunul gust. Nu e obligatoriu sa fii cu sanii sau fundul la vedere, ca sa fii in centrul atentiei. 
Acum, serios! Eu cand vad o d-ra sau d-na cu "toate" pe afara, nu pot decat sa concluzionez: isi doreste cu orice pret sa fie in centrul atentiei si probabil ca nu stie altfel, decat fiind vizibila cu orice pret.
De ce, cei aflati in suferinta aleg culoarea neagra? Pentru ca e culoarea care transmite o mare durere, atunci cand nu este purtata la evenimente de gala. "Negru de suparare" e sufletul persoanei respective. 
Nu ti s-a intamplat sa mergi la o clinica si sa observi cat de frumos s-a comportat personalul cu d-na care purta o tinuta vestimentara ingrijita si eleganta? Ba mai mult de atat, am auzit de atatea ori vorbindu-se in jurul meu :" la cum arata, cred ca e medic". Poate ca cine stie, acei oameni chiar transmit acest lucru prin tinuta si atitudinea lor.
Stiu, si eu sunt mama, iar timpul alocat ingrijirii personale e chiar scurt. Ma sperie sa vad o multime de mamici care ies la plimbare cu cei mici,  imbracate de parca acum s-au ridicat din pat. Nu-mi inspira incredere. Cu siguranta ca cei din jur nu vor zice "uite biata de ea, cat e de obosita", se vor intreba :" pai daca de ea nu poate avea grija, cum va reusi sa aiba grija de cei mici"? Sau " ce exemplu ofera copiilor ei, daca e clar, ca ea si-a pierdut demult respectul si increderea in sine". Si sa fim seriosi, nu inseamna ca mama trebuie sa-si ia doar haine elegante sau pantofi cu toc, insa trebuie sa gaseasca un echilibru intre jobul de mamica si aspectul fizic.
O mama nu inseamna ca si-a pierdut statutul   de femeie. O mama trebuie sa fie femeie, sotie, sa fie mentorul copiilor, sa fie exemplu cel mai bun de urmat. 
Nu o data, mie mi-a fost rusine sa vad mamicile care-si asteptau in fata scolii copiii. Aveau un aspect neingrijit, incat eu daca eram copilul ei,  o rugam sa ma astepte la bloc. De ce sa le fie copiilor rusine cu noi, prin prisma  modului in care ne afisam pe strada?
Stii ce e foarte important de stiut? Ca niciodata nu esti singura, chiar si atunci cand asa pare. Exista Comunitatea Chic-Elite, o comunitate feminina unde gasesti sprijin de la cei care stiu ca o mama, poate fi in acelasi timp, sotie si chiar femeie de afaceri. 


Niciodata nu e prea tarziu sa spui "pot" si "voi avea", niciodata nu e  prea tarziu sa ai timp pentru tine, sa-ti urmezi visele, sa transformi gandurile in realitate. Si stii ce e cel mai important? Ca nu e esti singura. Sunt in lume milioane de femei care si-au pus aceleasi intrebari ca si tine, care stiu ca doar impreuna putem sa ne facem auzite, putem prinde aripi sa zburam catre noi orizonturi, sa nu ne fie teama sa credem in noi. 
Ca sa credem in noi, trebuie sa alegem ce ni se potriveste, trebuie sa ne punem in valoare si putem incepe prin a alege vestimentatia potrivita. Si de unde putem alege mai bine tinuta care sa ne determine sa afimam in timp ce ne privim in oglinda,  " si mie imi place"? De acolo de unde se imbraca chiar si prima doamna a tarii, adica de la Casa ELLIS.


Cum eu ma simt cu adevarat admirata si ma simt cu adevarat increzatoare  intr-o rochie neagra, aceasta este alegerea mea.



Rochie Ranya- Casa ELLIS



Tu esti pregatita sa fii exemplul copiilor tai?

Acest articol a fost scris pentru competitia Super Blog 2015.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu