Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 20 octombrie 2015

O lume anormala!

In fiecare vara mi-am propus sa  plec in concediu cu avionul. E mijlocul meu de transport preferat si e modul in care pot ajunge de fiecare data cat mai repede in tara adoptata pentru cateva zile de relaxare. Asa se face ca anul acesta am ales din nou...Turcia, dupa o pauza de cativa ani. 
Dupa 3 ani am plecat din nou peste granitele tarii. Imbarcata cu dorinta, nerabdare, in brate cu fiica mea de 2 ani ,alaturi cu sotul meu am asteptat nerabdaratori sa zburam, la propriu.
Nici nu mi-am dat seama cum au trecut doua ore si jumatate, de cand eram in aer. Dupa acest timp am ajuns din nou cu .. rotile pe pamant, unul turcesc, unul care ne-a lipsit.
Am coborat din avion si dupa ce am trecut de cateva filtre, am ajuns in interiorul aeroportului, in zona de check-in, in zona de sosire a bagajelor. 
Aeroportul din Antalya e enorm, fata de cel din Cluj-Napoca, de acolo de unde am plecat. Poti alerga prin aeroport si poti obosi pana ajungi din nou, de unde ai plecat. In timp ce noi asteptam ca bagajele noastre sa urce pe benzile transportoare de cauciuc,  mai erau si alti turisti care faceau acelasi lucru. Atunci m-am intrebat imediat: ce s-ar intamplat daca pentru 3 ore benzile prin care sosesc bagajele din avion direct la noi, ar fi stricate? 



Linistea aceea s-ar transforma dintr-odata in haos. Angajatii ar fi nevoiti sa aduca manual bagajele, lucru care ar prelungi enorm de mult timpul de asteptare, asta ar insemna ca autobuzele asteptau sa ne duca catre hoteluri, ar avea de asteptat. Noi am deveni nervosi. 
Stii ce ar insemna ca autobuzele/microbuzele sa astepte in parcarea aeroportului? Ar insemna un haos! La un moment dat nu ar avea cum noile  autobuzele/microbuze de la alte companii de turism, sa-si intampine clientii.
Gandeste-te, cum ar fi ca atunci cand iti faci check-inul, dupa ce d-ra de la compania aeriana iti cantareste bagajul, cineva din spatele ei sa apara si sa care in spate ditamai trolerele! Cat ar dura pana toate bagajele ar ajunge in zona de transport spre avion? Mult! Asta ar insemna, ca tu ar trebui sa ajungi in aeroport nu cu 2 ore, cat e indicat, ci cu mai bine de 3 ore. Mai mult de atat, sunt convinsa ca datorita acestei etape anevoioase, avioanele vor avea si intarzieri. Ce inseamna o interziere? Costuri imense, in plus pentru compania aeriana, aeroport, implicit pentru costul biletului platit de tine!
Dar bine, bine, ca tot vorbeam de avion...cum ar arata avionul fara rotile de aterizare? Nu doar cum ar arata, insa cum s-ar realiza aterizarea? La asa ceva nu m-am gandit, dar sigur imi dau seama cat de imporante este cauciul, cel cu ajutorul caruia totul se pune in miscare!
Cum ar arata industria auto fara acest ajutor imens, numit benzi transportatoare de uz general? Parca mi-e greu sa-mi imaginez!
Totusi imaginatia mea imi provoaca acum si o portie de ras, pentru ca-mi imaginez cum muncitorii care lucreaza in fabricile de masini, ar cara in spate masina in diferite sectii. 
Sigur procesul tehnologic ar avea de suferit: timp de productie ridicat, costuri imense. Sigur fabricile nu ar reusi sa-si onoreze comenziile catre dealeri si apoi catre clienti.
Cum ar arata tara noastra fara Elastimpex Romania? Ca o masina fara roti!








Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu