Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 6 octombrie 2015

Vreau si eu intimitate sonora!

Locuiesc la bloc. Exact! Vecinii mei stiu ce fac eu in baie, eu stiu ce conversatii duc vecinii mei, le aud strigatele, le stiu fara sa vreau gusturile la muzica. Asa se intampla la bloc. Stim unii de altii, uneori prea multe si fara sa vrem.
Un lucru e cert, mi-as dori de foarte multe ori sa nu aud cum tipa fetita care locuieste deasupra apartamentului meu. Mi-ar placea sa nu mi se mai stranga spatele de fiecare data cand vine ora de trezire, atunci cand incepe spectacolul plansului acestui copil, care e clar ca nu adora sa mearga la gradinta si cu siguranta ca o fi patit ceva. Mi-ar placea ca fetita mea sa nu asiste la astfel de momente create de vecini.
Nu am nici o probleme cu muzica, daca nu e cantata in versuri demne de un film prost. Atunci cand decibelii depasesc peretii vecinilor, mi-as dori ca peretii mei sa nu redea versurile unor artisti care parca si-au cautat numele pe la magazinele de carne.
Pentru mine CASA Plus sigur ar aduce confortul pe care mi-as dori sa-l am zi de zi si pe care sa-l ofer fiicei mele. Nu am mai fi nevoiti sa luam parte la tot felul de evenimente mai putin placute din viata vecinilor.
Se intampla ca vecinii ce stau deasupra noastra sa aiba mereu parte de scene de "razboi" familial. Stiu, nu e usor sa-ti faci copilul sa inteleaga anumite lucruri, pe care poate nici tu ca adult nu reusesti sa le rumegi la adevarata lor valoare. Nu e insa placut sa auzi o voce de copil care plange zi de zi, in fiecare dimineata. Si nu e deloc frumos sa auzi cum un parinte isi injura copilul, indiferent cat de mult i-a gresit, indiferent daca ziua acelui adult a fost extrem de groaznica la job.
Eu stiu cand vecinii mei sunt acasa. Plansul copilului e ca o sonerie, care ma anunta ca e timpul sa fac ceva ca sa acopar sunetele ce vin de deasupra mea.  Fara sa vrei, cand auzi un copil plangand, mai ales cand esti parinte te cuprinde o stare de neliniste, incat ai vrea sa sari in ajutorul celui mic. E ca si cum ar trebui sa-l salvezi...de proprii parinti. 
Astfel de stari emotionale imi creaza o stare de neliniste, imi distrage atentia de la lucrurilor importante din viata mea. De cele mai multe ori o stare de bucurie se poate transforma intr-o stare de tristete, chiar si atunci cand nu esti implicat direct.
Ce frumos ar fi sa-mi incep ziua auzind doar galagia facuta de apa mea de la robinet sau de muzica din casti? Mi-ar placea ca atunci cand ma spal pe dinti sa aud doar vibratia periutei, nu si modul in care un copil isi implora prin plansul sau, parintele. As vrea ca la mine in casa sa aud doar ce vreau eu si cand vreau! Acesta e motivul pentru care sunt convinsa ca cei de la MACON ar fi cel mai bun ajutor al meu. Si sunt convinsa ca nu e singurul beneficiu oferit de CASA PLUS de la MACON. Pe http://www.macon.ro/casa-plus-sistemul-de-zidarie-macon/ si pe http://www.macon.ro/ gasesti toate motivele pentru care tu ai nevoie de liniste, confort si siguranta in propria ta casa, chiar daca e situata intr-un bloc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu