Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 4 noiembrie 2015

Distractia de sambata seara!

" E greu sa muncesti 5, uneori 6 zile pe saptamana. E si mai dificil sa muncesti chiar toata saptamana. Cam asta e jobul de mama si jobul pe care-l are placa de baza, placa video, placa audio si ce sa mai vorbim de sursa. Fara ea, nimic nu ar functiona. Ei bine, asa se face ca intr-o sambata seara, atunci cand Lucian a ales sa inchida calculatorul si sa se intalneasca cu prietenii sai, placa video, placa de baza, placa audio si sursa au luat o pauza.
Cine e Lucian? Cel care pune la incercare si la treaba toate componentele PC-ului.
( Sursa):- Pfuai, incredibil ce saptamana am avut! Mi-a fost cam cald saptamana aceasta, vara asta m-a terminat. Nu doar vara, ci si Lucian, care se tot plange ca-l doare capul de la aerul conditionat.
( Placa de baza): - Da, asta are niste fixuri, pe bune. Dar la noi nu se gandeste. Eu chiar ma gandeam sa vorbesc cu placa video si cu cea audio sa faca ceva, ca sa-l determinam pe "stapanul" nostru sa ne aseze sub aerul conditionat si sa ne mai duca si la spa din cand in cand.
( Placa audio): - Bine zici, placa de baza. Ca si eu zici ca m-am saturat sa tot redau melodiile alea pline de mezeluri si de jale. Zici ca ma incalzesc mai tare, de nervi. Ei bine, maine cand ma pune iar sa rulez prostiile alea muzicale, blochez eu redarea sunetului.
( Placa video):  - Si eu pot sa nu mai redau imaginea clipurilor pe care le tot vizioneaza. Zici ca e obsedat de melodiile alea de pe youtube. 
( Sursa): - Si mai stiti ceva, l-am vazut pe Lucian cum tot lauda sursa Fortron. Ca cica, e foarte performanta, ca cica e mai buna ca mine. Ca are o fiabilitate buna, ca a gasit-o si la un pret bun si ca cica o vrea cat mai repede. Auzi, draga!

http://www.marketonline.ro/surse/sursa-fortron-hyper-700-putere-700w-4x-pci-e-6-2-pin-8x-sata-2x-molex-active-pfc

( Placa de baza ): Si eu stiu cate ceva de sursa aceasta. Are putere mare, dispune de un ventilator care raceste foarte repede si mai stii ceva, se si protejeaza la supratensiune.
( Sursa ): - Serios??? Pai si eu cum pot sa devin ca sursa Fortron?
( Placa video ) :  - Haha, daca te mai nasti o data. 
( Placa audio) : - Pai, stiti ceva? Sursa asta Fortron are si o eficienta foarte mare, cica mai mare decat 80%.
( Sursa) : - Serios??? Si eu cand te gandesti ca nu depasesc procentul de 60%....
( Placa de baza) : - Pai, ti-ai facut si tu treaba. Nu strica sa vina o tinerica ca aceasta, sa ne ajute si pe noi, restul sa dam mai mult randament. Eu m-am saturat sa ma tot supraincalzesc si sa o tot aud pe placa audio cum canta, parca in reluare. Ce sa mai zic de placa video, care nu stie altceva decat sa ramana cuplata pe o anumita imagine.
( Placa video): - I-auzi, acolo! Incep sa ma indragostesc de aceasta sursa. Si inca nu am cunoscut-o. Sigur o sa fie dragoste la prima conectare!
( Placa audio) : - Haha, cred ca o sa ai concurenta. Lucian e deja indragostit de ea. Si tot zice ca a gasit-o intr-un magazin online de surse. Tot zicea la telefon, cand vorbea cu prietenii sai, ca sunt o multime de oferte la componente si ca stie el care este cel mai tare producator de surse.



( Placa de baza ): - Eu zic sa nu radem de sursa noastra, ca sigur ne gaseste Lucian si noua inlocuitori mai performanti.  Dar pana atunci, eu zic sa ne mai distram, mai ales acum ca suntem doar noi. Ce ziceti, ascultam si noi piesa noua de la Adele? Hai cu ea, placa audio si video ca e chiar tare fata asta!"


Acest articol a fost scris pentru competitia Super Blog 2015!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu