Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 7 decembrie 2015

La multi ani, noua!

Acum 3 ani pe 6 decembrie, fix de ziua mea am aflat ca sunt insarcinata. :) Acum 2 ani fix pe 6 decembrie o tineam in brate deja pe fiica mea, pe care o cheama, Nicoleta. Am mai zis povestea, insa imi place sa o tot zic: o cheama asa pentru ca eu nu am prenumele dedicat zilei in care m-am nascut si pentru ca si imi place prenumele acesta.
Anul acesta cand m-am trezit dimineata, pe 6 decembrie, fiica mea mi-a cantat la multi ani. I-am zis cu o zi inainte ca maine e ziua mea si a ei, de nume. Ieri a tot cantat: "la multi ani, mami". A fost asa de emotionat pentru mine. Fiecare cuvant spus de ea si fiecare cantec cantat de ea e incarcat de emotie si de sinceritate. Pe bune ca e ceva cu adevarat unic. Nu se compara cu nimic trait si simtit pana atunci. Parca acum nu am la indemana cuvintele potrivite pentru a spune cam tot ce a insemnat ziua de ieri. Vin cu cateva poze. :)

La multi ani, noua!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu