Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 3 decembrie 2015

Tu, de cand nu ai trimis o carte postala?

In dimineata aceasta am fost atat de adormita, incat am crezut ca o sa adorm in picioare asteptand autobuzul. Am dormit putin azi-noapte. Am tot incercat sa adorrm la orele diminetii, insa doar pentru cateva minute cand a sunat ceasul si mi-a zis ca trebuie sa respect un program pentru ca e abia joi. Vai, si ce mi-as fi dorit sa fi fost macar sambata! Am avut zile cu putine ore de somn si totusi, inca rezist. E drept ca arat ca un zombi si mi-e teama sa nu adorm cu mancarea in gura, dar are grija de asta fiica mea, care e energica toata ziua, ca doar asa ii sta bine unui copil sanatos.
Revenind la drumul meu de azi-dimineata. Am dat peste asa ceva in statia de la Sora, din Cluj-Napoca.



Eu de regula, nu ma uit prea mult in jur, insa azi-dimineata m-am uitat in spatele meu. Nu stiu cui apartine ideea, dar mi-a placut si mie asa de mult inca am invartit de robinete. Nici o carte postala pentru mine. :)) Stiu, Mos Craciun stie deja ce-mi doresc si nu mai are nevoie de scrisoarea mea, dar totusi cateva randuri poate-l facea sa mai adauge ceva in cadoul meu. 
Ce mult face o idee geniala, dar simpla. Ce mult inseamna sa te gandesti la oamenii din jurul tau. Sa-i ajuti sa faca ceva ce nu au mai facut demult, dar ceva ce isi doresc.
Felicitari pentru initativa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu