Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 25 ianuarie 2016

E dreptul ei sa faca doar ce simte!

Fiica mea a fost tare suparata iei si azi. De sambata pana duminica am dus-o la bunici. Ne-am gandit ca poate va vrea sa schimbe mediul. A fost ok pentru ea pana duminica dupa-amiaza, atunci a fost deja suficient. Atunci dorula  fost prea mare si a rapus-o. E infiorator sa-ti auzi copilul plangand dupa tine, plangand de dor si durere. Eu stiu ce inseamna acest strigat. In cateva minute am fost la ea, am avut noroc ca am fost aproape de casa bunicilor. Nu stia ce sa faca saraca, orice doar sa o iau cu mine acasa. Credea ca nu o s-o ia, se cerea tot in brate, ma implora, plangea, ma iubea. Cand am imbracat-o si am luat-o in masina cu mine a inteles ca vine acasa cu mine.
Toata seara si-a dorit sa o tin in brate, sa ma simta. Si eu imi doream acelasi lucru. Mi-a fost enorm de dor de ea. Mi-a fost greu si sa o las la bunici. Am facut acest efort ca sa nu se interpreteze ca as fi egoista. Nu sunt. Insa imi cunosc copilul Stiu ca uneori nu se poate dezlipi de mine. Asta nu o determina sa fie mamoasa, asta imi demonstreaza ca simte protectie maxima cand e mine. Nu ar fi anomal sa fie asa? Am crescut langa mine, langa sanul meu. Avem o legatura speciala. Cei din jur nu inteleg acest lucru.
Ce sa le explic? Ca fiica mea face cum simte si ca mereu o s-o incurajez sa fac la fel? Ca ea e cea care decide? Da, stiu, urmeaza si alte etape care ne vor tine departe una de alta, dar de ce sa ma gandesc la acele etape, cand pana acolo mai este timp?
Nu vreau sa inteleg decat ceea ce simte cea mica. Si in aceasta dimineata a fost tare suparata, a crezut ca am plecat si ca iar am lasat-o in grija bunicilor. Eu un lucru am inteles: cand un copil are nevoie de tine, lasi totul si esti langa copilul tau, indiferent ce inseamna acest lucru. Eu am suferit pe aceasta tema, acum cativa ani si nu-mi doresc ca fiica mea sa se simta singura, abandonata.
Ce sa cenzurezi? Iubirea? De ce? Ca sa fie lumea multumita? Acest e un aspect care nu ma intereseaza: pentru mine lumea din jur inseamna in primul rand Nicoleta si apoi restul. Stiu, cei mai multi se supara si fac tot felul de acuzatii si remarci, insa le ignor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu