Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 7 ianuarie 2016

Primul "mi-e dor de tine"

Ca in fiecare dimineata atunci cand se trezeste Nico, mama sau mama sotului meu ma suna. In aceasta dimineata cand mi-a sunat telefonul tot Nico mi-a dat buna dimineata sau cum zicea ea " No, servus".  Azi m-a cucerit cu totul cand dupa alte doua cuvinte mi-a spus " mi-e dor de tine". Pur si simplu mi s-au umplut ochii de lacrimi. A fost prima data cand mi-a spus la telefon. De regula, imi spune " Da si eu te iubesc mami". 
Stii ce e cel mai frumos? Ca o spune cu o maxima sinceritate si fara ca cineva sa-i insufle asta. Nu exista sincer o bucurie mai mare, decat sa-ti auzi copilul spunandu-ti ca te iubeste, mai ales ca o face doar pentru ca simte. E ceva nemaintalnit. Simti cum inima iti fuge din piept si zboara spre cer ca dea de veste din cel mai inalt punct de pe Pamant ca esti cel mai fericit om de pe planeta.
Nu stiu..e greu sa explic cu ajutorul cuvintelor. Probabil ca cei care sunt parinti si au trecut ca mine prin acelasi trairi inteleg perfect ce spun, ceilalti ma vor aproba si probabil vor trece peste acest aspect, crezand ca fabulez. Acelora le doresc ca in viitorul apropiat sa traiasca aceste emotii unice. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu