Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 23 februarie 2016

Nico si tot ce e mai frumos!

De multa vreme nu am mai scris despre fiica mea.. Si am multe noutati! M-a facut sa lacrimez, cand intr-o zi, dupa ce m-a suparat, a venit la mine in bucatarie in timp ce spalam vasele si a zis :" mama, te rog, nu te supala ( supara)". Pur si simplu nu mi-a venit sa cred ce auzeam! Nu a auzit niciodata aceasta expresie si era foarte clar ca stia ce spune si a spus-o cu maxima sinceritate! Mi s-a luminat fata, iar ochii mi s-au umplut de lacrimi. Chiar nu ai cum sa-i rezisti sinceritatii ei! E cu adevarat magica! Cu atat mai magica, cu cat spune ce simte, fara bariere, fara ca cineva sa-i fi impus sa spuna anumite lucruri sau expresii!
Ieri dupa-amiaza, fiind extrem de cald afara am mers in plimbare pana la Iulius Parc. A fost o o oportunitate perfecta sa ne plimbam, sa cantam, sa povestim si sa mergem si sa hranim ratele. Pe lacul de la Iulius Parc sunt rate, iar activitatea de hranire a ratelor o facem de cand era Nico mica. 
Prima data cand ajungem in parc dam o tura la multitudinea de pietre, acolo incepe plimbarea noastra.
Dupa ce am hranit ratele, ne-am jucat cu pietrele, am mancat covrig si am si gustat din painea ratelor, ca sa ne asiguram ca nu dam orice paine la ratuste, am dat o tura prin Iulius, insa pana la baie pentru ca trebuie sa ne spalam pe maini de fiecare data si sa facem si un pipi (asa e traseul nostru), am luat-o inapoi acasa. Nico insa a facut o miscare neasteaptata. In timp ce mergem asa incet, s-a reintors inapoi si a zis ca ea merge la Iulius. I-am zis ca eu merg acasa. A plecat sa se uite inapoi, a dat peste o d-na si i-a spus ca "a pierdut-o pe mama". Eu eram in spatele ei,insa ea nu s-a intors. A fost asa de dulce. A fost prima data cand am auzit-o spunand asa ceva! E magica copila mea.
E suprinzatoare, stie cand greseste, stie cum sa-si ceara iertare si o face fara sa-i ceara cineva. O ador, mi-e dor de ea cand era si mai mica, dar ma bucur de ea asa cum e acum. E minunata!
Chiar ma intrebam intr-o zi daca as mai avea inca un copil cum as putea sa-l iubesc? O iubesc pe Nico atat de mult, incat nu cred ca este loc pentru inca cineva in sufletul meu. Ea a fost cea care a adus tot ce e mai frumos in viata mea. Cu ea am trait cele mai frumoase experiente si unica. Netraite pana atunci!
Poate ca daca o sa ma hotarasc ca mai vreau inca un copil, o sa aflu cum poti iubi doi copii in acelasi timp, cu aceeasi intensitate. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu