Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 30 martie 2016

Ce mai vremuri..

Niciodata nu am inteles utilitatea unei curatatorii de haine. Mergeam in mall si vedeam o multime de oameni care isi duceau diferite articole vestimentare la o curatatorie de haine.
Tot timpul am considerat ca e o "fita" sa-ti duci geaca groasa de iarna, pentru ca sa ti-o spele altii. Ca da, practic cam asa e. Mi se parea chiar aberant. Si acum mi se pare la fel de ciudat, insa am privit lucrurile din prisma mea, de boboc pe bancile facultatii. Ca da, si eu am fost studenta. Stateam cate 5 in camera si aveam un calorifer, unul cu vreo 5 elemente. Amarat si ruginit. Ca pe vremea mea nu era atat de bine prin camine. Ne uscam hainele cum puteam: agatam prin camera tot felul de sfori. Norocul meu era ca stateam la doar 30 de km de casa si in fiecare weekend mergeam acasa, insa aveam colege care erau de prin Moldova, de prin sudul tarii, care nu mergeau decat o data la cateva luni acasa. Greu cu uscatul hainelor, mai ales iarna. Chiar daca era masina de spalat pe palier, trebuia sa stai evident, la coada. Ce bine ne-ar fi prins la momentul studentiei mele o curatatorie de haine si daca era si online, era si mai bine, pentru ca nu ar fi trebuit sa-ti mai duci tu toata garderoba la spalat. Daca exista atunci "laumeras", problema curatarii hainelor era o chestiune extrem de simplu: un telefon si misiunea era completa. Hainele se intorceau la tine si spalate si calcate!
Primul articol vestimentar  pe care mi l-am dus la curatatoria de haine a fost rochia mea de mireasa. Nu aveam nici o sansa sa o curat acasa, sa o usuc acasa, sa o calc. Era o operatiune pentru profesionisti, nu pentru amatori, mai ales pentru ca vroiam sa dau rochia mai departe, sa-i gasesc o alta regina. 
Acum de cand sunt mamica, am descoperit o multime de alte articole vestimentare pe care sigur le-as duce la curatatoria de haine. Chiar si husa de la carucior, care e si mare si greu de uscat. Ce sa mai vorbim de umiditatea din casa, care ar fi mult prea ridicata.
Si da, daca stai putine ore pe acasa, datorita timpului mare petrecut pe la job, sigur o sa te ajute foarte mult sa stii ca cineva are grija de hainele tale, de la spalat la calcat, fara sa te gandesti ca s-a terminat din nou detergentul sau balsamul de rufe. 
Cand esti mamica, la inceput de drum, faptul ca cineva te ajuta cu spalatul si calcatul hainelor e o mana cereasca! Nu de alta, insa esti atat de obosita, incat nu oai energie si pentru aceste treburi casnice, care-ti ocupa mult timp. Evident ca de nevoie le faci, insa la inceput, nu-ti doresti decat sa stai langa puiul tau de om, sa-i privesti fiecare grimasa, sa-i auzi fiecare respiratie si sa-l simti langa tine in fiecare minut!
Stii cum e? O curatatorie de haine e ca o mama, e ca o prietena, care iti sare in ajutor exact acolo unde ai petrece mai mult timp: la spalatul si calcatul rufelor! Si da, mai faci si economie de timp si evident de bani. Ca da,daca faci un calcul si aduni pretul detergentului si a balsamului de rufe plus consumul de energie electrica si de apa, sigur depasesti cu mult pretul dat la spalatoria de haine. Care e si online! Eu zic ca e o investitie care merita oricat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu